Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Кожне звернення громадян має бути на контролі влади

17 грудня 2009 - 16:35

На цьому наголосив голова ОДА Олександр Старух під час засідання колегії облдержадміністрації. Участь у засіданні взяли також заступники голови ОДА Олександр Сін, Микола Фролов, Геннадій Фукс,  Роман Дригинич, керівники районів та міст регіону, фахівці управлінь та структурних підрозділів ОДА.

Першим питанням порядку денного учасники засідання розглянули підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян до органів державної влади у 2009 році.

Олександр Старух дав в цілому позитивну оцінку організації відповідної роботи.

- Є, звичайно ж, і недоліки, але робота проводиться серйозна, - зазначив посадовець.

Цього року облдержадміністрація дещо змінила традиційну форму роботи зі зверненнями громадян – відтепер кожен житель регіону може передати своє звернення безпосередньо до рук керівництва ОДА під час особистих прийомів. До речі, частка таких звернень у загальному обсязі протягом поточного року збільшилася на 7%. Водночас на 8% зменшилась кількість звернень запоріжців до центральних органів виконавчої влади. На думку Олександра Старуха, це свідчить про те, що жителі області стали більше довіряти місцевій владі.

Загалом протягом 11 місяців з пропозиціями, заявами та скаргами до облдержадміністрації звернулися 3767 жителів регіону. Найбільш актуальними залишаються питання соціального захисту (18%), житлового господарства (16%), комунального, дорожнього господарства та благоустрою (10%), а також охорони здоров’я (8%).

Деякі зауваження виникають у зв’язку з роботою урядової «гарячої» телефонної лінії. Передусім, цей напрямок роботи в облдержадміністраціях не має відповідного кадрового забезпечення, внаслідок чого суттєво збільшилося загальне навантаження на відділ роботи зі зверненнями громадян. Та це – не єдина проблема.

- Існуюча модель роботи цієї лінії, за якою від ОДА вимагають надавати відповідь заявнику протягом 15 діб, суперечить чинному законодавству, - пояснив Олександр Старух.

(Згідно чинного Закону «Про звернення громадян» виконавча влада для розгляду та відповіді має термін до одного місяця.)

Очільник регіону повідомив, що облдержадміністрація вже звернулася до Кабміну з пропозиціями щодо приведення механізму роботи урядової «гарячої» телефонної лінії у відповідність до вимог чинного законодавства.

На завершення обговорень Олександр Старух нагадав керівникам територій про персональну відповідальність за належну організацію роботи з розгляду звернень громадян.

- Практично кожне з цих звернень – це своєрідний сигнал, який має бути на постійному контролі влади, - резюмував голова облдержадміністрації.

Позитивну оцінку за організацію роботи зі зверненнями громадян здобули керівники Бердянської, Василівської, Вільнянської, Гуляйпільської, Оріхівської та Пологівської райдержадміністрацій. Певні недоліки в організації відповідної роботи виявлені в Якимівській та Новомиколаївській РДА, а також в управлінні у справах сім’ї, молоді та спорту облдержадміністрації.

 

Управління у справах преси та інформації

Читайте також

У Запоріжжі відзначили колективи міських та обласних лікарень

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 27.07.2024

Впродовж доби окупанти завдали 408 ударів по 10 населених пунктах Запорізької області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 884-го дня війни

«Янголи війни»: Укрпошта презентувала марку, присвячену медикам

Літні Олімпійські ігри стартували в Парижі: у Запоріжжі підняли прапор Олімпіади

«Що для мене Україна?»: розпочато прийом робіт на IV Всеукраїнський творчий конкурс

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 26.07.2024

Впродовж доби окупанти завдали 441 удар по 9 населених пунктах Запорізької області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 883-го дня війни

Навчальний рік в Запорізькій області розпочнеться 2 вересня

Один з приватних закладів вищої освіти Запоріжжя позбавили ліцензії на навчання в аспірантурі