Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Юрій Пелих: «Особлива увага влади – найменш соціально захищеним категоріям громадян»

17 грудня 2013 - 10:57

Юрій Пелих: «Особлива увага влади – найменш соціально захищеним категоріям громадян»

За підсумками дев’яти місяців Запорізька область не потрапила до переліку регіонів, де кількість і зміст звернень громадян певною мірою вказують на потенційну соціально-економічну напругу та необхідність вжиття відповідних заходів реагування як з боку центральних, так і місцевих органів державної влади.

Про це повідомив заступник голови-керівник апарату обласної державної адміністрації Юрій Пелих.

- У зверненнях до Президента України громадяни протягом січня-вересня поточного року порушили понад 90,8 тис. різноманітних питань. Насамперед, за актуальністю, вони стосуються забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, соціального захисту та комунального господарства. За цей період від жителів Запорізької області до Президента України надійшло 3,07 тис. звернень, до обласної державної адміністрації – 3,9 тис. звернень, - зазначив Юрій Пелих.

За словами посадовця, в області спостерігається динаміка зменшення кількості звернень громадян до Президента України: протягом січня-вересня поточного року в порівнянні з аналогічним періодом 2012 року кількість звернень зменшилась на 63%. При цьому на 2% збільшилась кількість звернень громадян до місцевих органів виконавчої влади.

З початку року відділом роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації здійснено перевірки дотримання вимог Закону України «Про звернення громадян» та організації прийому громадян у 18 райдержадміністраціях.

При управліннях юстиції в області працюють 23 правові громадські приймальні з надання безкоштовних правових консультацій малозабезпеченим верствам населення. До громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги, яка діє при Головному управлінні юстиції в Запорізькій області, протягом  січня-вересня звернулися 3,34 тис. осіб. За цей час також здійснено 29 виїзних прийомів, під час яких надано консультації правового характеру.

- Наразі перед нами стоїть завдання щодо підвищення ефективності використання «гарячих» телефонних ліній та телефонів довіри для оперативного реагування на нагальні проблеми жителів регіону. Особливу увагу необхідно звернути на вирішення питань, які порушуються у зверненнях від найменш соціально захищених категорій громадян, - зазначив Юрій Пелих.

 

Управління у справах преси та інформації

Читайте також

ВПО та учасники бойових дій можуть безкоштовно перевезти речі в межах України

Як взяти участь у грантовій державній програмі «ГрінДІМ»

Кращі практики співпраці бізнесу, влади та ГО: оголошено конкурс історій

«Школа офлайн»: МОН запустило нову гарячу лінію

Соціальна сфера Запоріжжя: економія електроенергії – вимога часу

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 30.07.2024

Впродовж доби окупанти 395 разів ударили по Запорізькій області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 888-го дня війни

«Зміни в проєкті не повинні вплинути на термін виконання робіт», – Іван Федоров щодо відбудови будинку по пр. Соборному, 44

Як протидіяти торгівлі людьми: у Запоріжжі провели круглий стіл

Житлові субсидії: як заощадити під час опалювального сезону

Запрацював сервіс для подання заяв до міжнародного Реєстру збитків