Виправити показання споживання електроенергії абонент може кількома способами: електронною поштою, телефоном або особисто. Про це повідомила речниця ПАТ «Запоріжжяобленерго» Зореслава Цупренко під час брифінгу в медіацентрі при Запорізькій ОВА.
Цей тиждень пройшов для населення Запорізької області без графіків погодинних відключень світла.
– Завдяки цілодобовій злагодженій роботі енергетиків на всіх ланках Об’єднаної енергосистеми України наразі графіки погодинних відключень не застосовуються, – наголосила Зореслава Цупренко.
Спікерка зауважила, що цього тижня під час масованої ворожої атаки на українську енергоінфраструктури запроваджувались аварійні відключення. Однак у Запорізькій області вони не стосувались побутових споживачів. Крім того, протягом години обмеження були скасовані. Тому населення регіону не відчуло незручностей через вимкнення.
– Втім електроенергію треба споживати ощадливо й відповідально. Дефіцит в енергосистемі зберігається через пошкодження російськими обстрілами енергооб’єктів, – зазначила речниця ПАТ «Запоріжжяобленерго» Зореслава Цупренко.
За її словами, протягом минулого року запорізькі енергетики відновили енергопостачання загалом 250 тисяч споживачів на прифронтових територіях області. Це не абсолютна цифра, оскільки іноді фахівцям доводиться заживлювати громади двічі на день.
– Наразі на підконтрольній частині Запорізької області через бойові дії без енергопостачання залишаються 3392 споживачі. Це прифронтові території, де, на жаль, наразі немає можливості проводити аварійно-відновлювальні роботи, – повідомила Зореслава Цупренко.
Під час брифінгу речниця також звернула увагу на звернення громадян щодо можливих розбіжностей між зафіксованими у квитанціях та реальними показаннями електролічильників.
– Нагадуємо, що згідно з чинним законодавством, споживач зобов’язаний самостійно передати показання свого приладу обліку до оператора системи розподілу – Запоріжжяобленерго. Термін для передачі цих показів – два останніх дні поточного місяця та три перші дні наступного місяця. Якщо на четвертий день наступного місяця показань не буде або вони були передані не за тим номером рахунку, компанія зобов’язана зробити самостійний розрахунок за середньодобовим споживанням. Цей розрахунок може не збігатися з реальними показаннями, – пояснила Зореслава Цупренко.
Споживач може виправити показання, написавши звернення на електронну пошту Запоріжжяобленерго, телефоном або покласти заяву на коригування до спеціальної скриньки в Центрі обслуговування споживачів. Детальніше про варіанти коригування можна дізнатися на офіційних інформаційних ресурсах ПАТ «Запоріжжяобленерго» за посиланням.