Сьогодні відбулася традиційна пряма «гаряча» лінія. Цього разу на запитання жителів регіону відповідала керівниця апарату облдержадміністрації Зінаїда Бойко. Посадовиці телефонували мешканці м. Запоріжжя та Пологівського району. Більшість звернень від мешканців обласного центру стосувались сфери житлово-комунального господарства. Жителька Заводського району Запоріжжя повідомила на гарячу лінію, що її сусіди поверхом нижче самовільно будуть балкон. Як стверджує жінка, вони вже закінчують роботи, хоча і не мають потрібних дозволів на спорудження прибудови. Будинок старий, поступово просідає, підвал постійно заповнюється водою, а несанкціонована прибудова лише ускладнює ситуацію. Зінаїда Бойко запевнила заявницю, що питання буде детально вивчено у співпраці з Запорізькою міською радою. Під час прямого зв'язку частина мешканців обласного центру порушували питання роботи громадського транспорту. Так, житель м. Запоріжжя, учасник АТО, поскаржився на роботу водія одного із міських маршрутних автобусів. За його словами, його відмовляються перевозити та висловлюють неповагу. Також заявників цікавили питання сфери охорони здоров'я та соціального захисту. Мешканка Олександрівського району Запоріжжя висловила своє обурення з приводу реорганізації жіночої консультації в її мікрорайоні. Жінка просила повідомити підстави, за якими на території медзакладу ведеться будівництво. Жителька Більмацької громади звернулася з питанням призначення та перерахунку субсидії. Також вона зазначила, що вже тривалий час не може отримати соціальні послуги у територіальному центрі. Зінаїда Бойко повідомила громадянці, що наразі триває реорганізація усієї системи соціального захисту населення. До 1 липня в усіх громадах створять місцеві соціальні служби, які опікуватимуться обслуговуванням населення на своїй території. Окрім скарг під час прямої лінії пролунали і подяки. Двоє заявників зателефонували на гарячу лінію, аби висловити свою вдячність за оперативне вирішення їх проблем. Загалом під час спілкування з мешканцями області Зінаїда Бойко відповіла на всі питання запоріжців, надала роз'яснення. Кожному заявнику надішлють офіційну письмову відповідь.