Під час “гарячої лінії” заступник голови ЗОДА Валерій Шевченко поспілкувався з жителями Запорізької області. До посадовця надійшли звернення щодо надання гуманітарної допомоги, твердого палива, підвозу води та компенсації за зруйноване майно.
Так, на “гарячу лінію” звернулася жінка з Оріхова, яка потребувала консультації щодо оформлення заявки на отримання сертифікату за зруйноване житло відповідно до програми єВідновлення. Заступник голови ОДА пообіцяв перенаправити звернення до фахівців з цього питання, які неодмінно допоможуть жінці подати всі необхідні документи.
Під час проведення “гарячої лінії” надійшло звернення від жительки одного з селищ області щодо проблем з водопостачанням. Жінка поскаржилась, що керівництво громади не опікується питаннями водозабезпечення й не організовує підвіз питної води. Валерій Шевченко відзначив неприпустимість такої недбалості з боку чиновників та пообіцяв розв’язати це питання в найкоротші терміни.
Декілька скарг з прифронтових населених пунктів Пологівського району стосувалися несправедливості в наданні гуманітарної допомоги, зокрема твердого палива. Заступник голови ОДА зауважив, що такий розподіл повинен бути чесним, а люди мають отримати максимум можливої допомоги. Валерій Шевченко пообіцяв розібратися в цій ситуації та вжити відповідних заходів для запобігання подібним випадкам.
Одне зі звернень надійшло від жінки, яка працює судмедекспертом в Запоріжжі. З її слів, керівництво установи не погоджує дозвіл на проходження спеціальних фахових курсів для підвищення кваліфікації. Заступник голови ОДА запевнив, що це питання розгляне профільний департамент.
Обласна влада продовжує оперативно реагувати на сигнали громадськості. Мешканці регіону можуть безплатно звернутися зі своїми проблемами за номером 0-800-503-508 або у телеграм чат-бот @InfoProstirZPBot.
Наступна “гаряча лінія”, під час якої заступник голови ЗОДА Євген Мироненко відповість на питання громадян, запланована на 12 грудня.