Сьогодні під час “гарячої лінії” за графіком на запитання громадян відповів Геннадій Тімченко. За годину надійшло 12 звернень від жителів області. Переважна більшість звернень надійшла від постраждалих під час підтоплення територій вздовж річища р. Дніпро. Крім того, проблемні питання стосувалися отримання різного виду підтримки для вразливих категорій населення: санаторного лікування, медичної, гуманітарної, соціальної допомоги, житлово-комунальних та транспортних проблем. Як зазначив перший заступник голови Запорізької ОВА, ліквідація наслідків підтоплень та моніторинг ситуації залишається на контролі обласної влади. Наразі пік водопілля минув, скид води через шандори Дніпровської ГЕС вже припинено, а станція працює у звичному режимі. На жаль, швидкого рішення для врегулювання ситуації для підтоплених територій немає через те, що Каховська ГЕС не підконтрольна українській владі, а тому неможливо контролювати обсяги води. Одне зі звернень стосувалося проблеми з вивезенням сміття у Вільнянську. Попри війну комунальні служби продовжують працювати, а завдяки повідомленням від громадян, проблеми знайдуть своє вирішення у найкоротші терміни. Перший заступник голови ЗОДА одразу доручив представникам місцевої влади проконтролювати відновлення надання послуг, адже люди сплачують рахунки, а відповідна служба не виконує взятих на себе зобов’язань. На гарячу лінію звернулася жителька Оріхова, яка попри регулярні обстріли відмовляється покидати свою домівку. Жінка зіштовхнулася з проблемами виплати субсидії - нарахування припинилися. Для врегулювання ситуації питання направили до відповідного підрозділу соціального захисту. Обласна влада продовжує вирішувати проблеми громадян в межах своєї компетенції та направляти до повноважних органів. Наступна “гаряча лінія” за графіком запланована на 24 травня, під час якої керівниця апарату ЗОДА Зінаїда Бойко відповість на питання громадян. Департамент культури та інформаційної політики