Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Презентовано результати першого етапу розробки брендбуку Запорізької області

5 жовтня 2020 - 16:25

Сьогодні, 5 жовтня, за участю заступника голови облдержадміністрації (стажування) Олександра Свистуна відбулася презентація першого етапу розробки брендбуку Запорізької області. Розробкою бренду регіону займаються Департамент культури, туризму, національностей та релігій облдержадміністрації та маркетингова компанія “Evolution”.

  • Розпочато розробку Стратегії розвитку туризму. Основною метою є трансформація природних та історико-культурних багатств у якісний туристичний продукт. Будь-який продукт потребує свого брендингу. Саме тому ми почали роботу з брендбуку, щоб туристичні продукти області мали свою айдентику, вирізнялись в інформаційному полі з поміж інших областей України, - зазначив Олександр Свистун.

Роботу зі створення брендбуку нашої області було розпочато у серпні поточного року.

Загалом створення бренду області включає сім етапів. Вже  реалізовано чотири з них: 

  • затвердженні цілі та завдання,

  • розроблено аналітичний звіт, 

  • проведено соціологічне дослідження,

  • розроблено два концепти бренду.

Як зазначив Олександр Свистун, соціологічне дослідження щодо візуальної складової (брендингу) Запорізької області проводилося методом анонімного анкетування. В опитуванні взяли участь близько 3000 респондентів. Анкета містила 11 відкритих та закритих запитань. У результаті було визначено: відмінні риси області (острів Хортиця, Азовське море, Запорозька Січ, історія, промисловість, заводи, козацтво, Дніпрогес, Кам'яна могила, краєвиди, архітектура, черешня), найбільш важливі та цікаві культурні/історичні об’єкти регіону (острів Хортиця, Кам'яна могила, Запорозька Січ, садиба Попова, Дніпрогес, Запорозький дуб, музей козацтва, Мамай-гора, Соцмісто) та кольори, які, на думку респондентів, найкраще відображають Запорізьку область (зелений, жовтий, блакитний, синій, червоний, малиновий).

Надалі планується завершення останніх трьох етапів розробки бренду, а саме: проведення конкурсу на найкращий слоган, створення або пошук унікального шрифту та розробка офіційного брендбуку Запорізької області.

Довідково.

Найближчим часом всі охочі можуть побачити посилання для голосування за концепт бренду на сайті ОДА та сторінці у Фейсбук, де буде змога висловити власну думку. 

 

 

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю

Читайте також

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 18.08.2024

Впродовж доби окупанти 371 раз били по 10 населених пунктах Запорізької області.

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 906-го дня війни

Субсидії: хто та як може оформити?

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 17.08.2024

«Школу ніщо не замінить»: в спеціальній школі-інтернаті № 2 готуються до навчання у змішаному форматі

Впродовж доби окупанти 401 раз били по 15 населених пунктах Запорізької області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 905-го дня війни

Запорізька школа-інтернат «Козацький ліцей»: навчатися офлайн зможуть одночасно 175 учнів

Громади Запорізької області переймають досвід Дніпропетровщини в наданні адміністративних послуг

Грошові сертифікати за інтелектуальні здібності: у Запорізькій області відзначили випускників, що отримали найвищі бали на НМТ

Нагорода за розвиток бізнесу: подовжено прийом заявок на національну премію Ukrainian Enterprise Promotion Awards 2024