У Запорізькій області розробляється брендбук регіону. Про це зазначив Віталій Боговін під час звіту щодо діяльності “100 днів на посаді голови облдержадміністрації”.
- Працюємо над стратегією розвитку туризму Запорізької області на 7 років. Створено робочу групу з 36 фахівців. Вже проведено стратегічне засідання робочої групи, узгоджено план дій. Роботу плануємо завершити до кінця року, - наголосив Віталій Боговін.
Розбудова туристично-музейного комплексу «Хортиця» включена на наступний рік до ініціативи Офісу Президента «25 магнітів». Практично завершена передача необхідних для заповідника земельних ділянок. Наступним пріоритетом розвитку заповідника буде будівництво ІІ черги історико-культурного комплексу «Запорозька Січ». Також планується провести реконструкцію туристичної інфраструктури північно-східної частини острова Хортиця.
Кирилівську та Гуляйпільську громади подано до пілотного проєкту Міністерства культури та інформаційної політики по створенню поліфункціональних Центрів культурних послуг.
За програмою підтримки розвитку культур національних меншин проведено Всеукраїнський фестиваль національних спільнот «Ми-українські – We are Ukrainian» в Приморську і ІХ Собор болгар України в Мелітополі.
- З метою подальшої популяризації туризму направлено до Державного агентства розвитку туризму перелік об’єктів Запорізької області, які можуть бути «туристичними магнітами» регіону. Це Хортиця, Кам'яна Могила, обласний краєзнавчий музей, Садиба Попова, Кам’янське городище. З урахуванням обраних “магнітів” та приморських територій, розроблено три нові туристичні маршрути, - зазначив Віталій Боговін.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю