До Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області постійно надходять звернення громадян щодо повернення коштів за побутову техніку, електротовари, одяг, взуття, послуги пошти, комунальні послуги. Так, протягом січня-лютого поточного року, за результатами розгляду споживачам було повернуто майже 126 тисяч грн за неякісні товари та послуги.
Усього за ці два місяці до Держпродспоживслужби області надійшло 154 письмових звернень від громадян, в тому числі 97 – стосовно захисту своїх прав під час придбання, замовлення або використання товарів (крім харчових продуктів), робіт чи послуг.
Найчастіше громадяни звертаються відносно захисту своїх прав з питань надання неякісних житлово-комунальних послуг; обміну або повернення коштів за неякісні товари: побутову та електронну техніку, взуття; неналежного обслуговування в магазинах, послуг пошти, інтернет-послуг, АЗС, працевлаштування тощо.
Щодо порушень своїх прав у сфері безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини до служби надійшло 29 звернень, в яких громадяни здебільшого скаржилися на недотримання вимог обігу м’ясної, молочної та рибної продукції.
Стосовно порушень у сфері санітарного законодавства та стану благополуччя населення надійшло 19 звернень.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю