Одними з найпоширеніших питань, з якими звертаються громадяни до влади, є питання соціального захисту. Так, протягом першого півріччя 2019 року до обласного контактного центру надійшло 7285 звернень, що стосуються цієї тематики.
Зважаючи на збільшення кількості звернень соціального спрямування, в обласному контактному центру провели пряму телефонну лінію із заступницею директора Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації Катериною Кривошей.
Під час «гарячої» лінії за допомогою звернулися жителі м. Запоріжжя та м. Енергодар, а також Більмацького та Оріхівського районів.
Найбільша кількість звернень стосувалася призначення субсидій. Зокрема, заявниця з Оріхівського району висловила подяку працівникам Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації та попросила допомоги у вирішенні питання щодо нарахування субсидії разом з пенсійними виплатами.
Окрім питань призначення житлової субсидії заявники порушували й інші теми соціального захисту. Так, жителька Більмацького району поцікавилась, у які терміни виплачується соціальна допомога одиноким матерям після подачі відповідних документів до управління соціального захисту населення.
Не менш актуальними залишаються й питання пенсійного забезпечення. За роз’ясненнями щодо можливості підвищення пенсійних виплат дітям війни звернулися з Більмацького району.
Катерина Кривошей на всі питання надала вичерпні відповіді, а за тими зверненнями, які потребують додаткового часу на опрацювання, буде вжито відповідні заходи реагування.
Довідково.
Поставити запитання та повідомити про проблеми всі охочі можуть за єдиним номером телефону: 0-800-503-508, з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 17.00. Графіки проведення прямих телефонних ліній у рамках проєкту «Влада на зв’язку з громадськістю» можна переглянути на сайтах обласного контактного центру, облдержадміністрації, обласної ради.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю