Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

До Держпродспоживслужби в Запорізькій області майже вдвічі збільшилася кількість скарг громадян на безпечність харчових продуктів

14 червня 2019 - 15:05

Найбільше скарг (215 або 62% від загальної кількості) надійшло від споживачів на порушення своїх прав під час купівлі, обміну чи повернення товарів, на якість надання житлово-комунальних та інших послуг.

Друге місце за актуальністю посіли питання у сфері безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини. Всього в поточному  році надійшло 79 таких звернень або 21 % від загальної кількості.  При цьому майже вдвічі збільшилося надходження таких скарг  у травні, з настанням теплої погоди. Споживачі порушують питання якості харчових продуктів та їх безпечності для здоров’я. Зокрема, скаржаться на відсутність повної чи достовірної інформації про продукцію, порушення вимог щодо її маркування, недотримання термінів зберігання тощо.

На третьому місці за актуальністю перебувають питання щодо порушень у сфері санітарного законодавства – 36, що становить майже 10% від звернень, що надійшли.

Крім цього, 42 заявники звернулися стосовно дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін, карантину та захисту рослин тощо.

Слід зауважити,  що більше 30 відсотків заявників не вказують у зверненнях інформацію, необхідну для проведення заходів контролю. Відтак служба не може проаналізувати ситуацію і захистити права споживача, адже позапланові перевірки здійснюються за погодженням Мінагрополітики, ДРС або Мінекономрозвитку.

Тому, якщо порушені   права споживача,  у зверненні  необхідно вказати:

  • прізвище, ім’я, по-батькові, адресу проживання та контактну адресу, телефон або  електронну пошту заявника;
  • суть питання та скарги;
  • повні дані щодо найменування суб’єкта господарювання або прізвище фізичної особи – підприємця (ФОП, ТОВ, ПП та назву), юридичну та фізичну адресу продавця (можна знайти в куточку споживача);
  • документи чи їх копії (чек, договір тощо), що підтверджують факт покупки (отримання послуги) та інші  документи, які свідчать про  порушення прав споживача.

 

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю

Читайте також

Робота громадського транспорту 29 серпня 2024 року

Обласна влада реагує на звернення громадян: гаряча лінія з заступником голови Запорізької ОДА Олександром Щербаковим

Простір для дітей з особливими освітніми потребами: у дитячому садку № 144 розпочалось очне навчання

Економія електроенергії – потреба часу

За матеріалами СБУ заочно засуджено так званого отамана «Мелітопольської козачої дружини»

Режим дня, правильне харчування, сон та щеплення: як підготувати дитину до навчання в школі

Допомога ВПО, підтримка освіти та медицини: до Запоріжжя приїхав гуманітарний координатор ООН в Україні Матіас Шмале

Допомога поруч: як діяти постраждалим від ворожих дій запоріжцям

Збитки на сотні тисяч гривень: наслідки масованої атаки ворожими «шахедами» по Запоріжжю

Державний пакет акцій АТ «ІнститутТитану» – на приватизаційному аукціоні

Чергова терористична атака по мирному місту: троє загиблих та троє поранених у Запоріжжі

В Запоріжжі відбулося засідання міжфракційного депутатського обʼєднання «Добробат»