Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

До Держпродспоживслужби в Запорізькій області майже вдвічі збільшилася кількість скарг громадян на безпечність харчових продуктів

14 червня 2019 - 15:05

Найбільше скарг (215 або 62% від загальної кількості) надійшло від споживачів на порушення своїх прав під час купівлі, обміну чи повернення товарів, на якість надання житлово-комунальних та інших послуг.

Друге місце за актуальністю посіли питання у сфері безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини. Всього в поточному  році надійшло 79 таких звернень або 21 % від загальної кількості.  При цьому майже вдвічі збільшилося надходження таких скарг  у травні, з настанням теплої погоди. Споживачі порушують питання якості харчових продуктів та їх безпечності для здоров’я. Зокрема, скаржаться на відсутність повної чи достовірної інформації про продукцію, порушення вимог щодо її маркування, недотримання термінів зберігання тощо.

На третьому місці за актуальністю перебувають питання щодо порушень у сфері санітарного законодавства – 36, що становить майже 10% від звернень, що надійшли.

Крім цього, 42 заявники звернулися стосовно дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін, карантину та захисту рослин тощо.

Слід зауважити,  що більше 30 відсотків заявників не вказують у зверненнях інформацію, необхідну для проведення заходів контролю. Відтак служба не може проаналізувати ситуацію і захистити права споживача, адже позапланові перевірки здійснюються за погодженням Мінагрополітики, ДРС або Мінекономрозвитку.

Тому, якщо порушені   права споживача,  у зверненні  необхідно вказати:

  • прізвище, ім’я, по-батькові, адресу проживання та контактну адресу, телефон або  електронну пошту заявника;
  • суть питання та скарги;
  • повні дані щодо найменування суб’єкта господарювання або прізвище фізичної особи – підприємця (ФОП, ТОВ, ПП та назву), юридичну та фізичну адресу продавця (можна знайти в куточку споживача);
  • документи чи їх копії (чек, договір тощо), що підтверджують факт покупки (отримання послуги) та інші  документи, які свідчать про  порушення прав споживача.

 

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю

Читайте також

Голова Запорізької ОДА Іван Федоров зустрівся із мешканцями зруйнованого будинку по Запорізькій, 2-А

Діалог влади та бізнесу триває: на порядку денному грантові програми для підприємців

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 996-го дня війни

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 16.11.2024

67-річний чоловік загинув під час обстрілу ворожою артилерією  Пологівського району.

Прозорість у наданні медичних послуг та розбудова безбарʼєрного середовища: в Запоріжжі відбулося засідання Координаційної ради ветеранів війни

Енергосистема в Запорізькій області працює стабільно, – речниця ПАТ «Запоріжжяобленерго»

Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти відзначив свій 85-й ювілей

Віталій Безгін: «Держава має захистити не обласні центри та більш заможних, а захисьити, перш за все, громади й мешканців тих територій, що є деокупованими, ураженими та прифронтовими»

Як правильно користуватися пічним опаленням – рекомендації Штабу згуртованих громад

Відбудова чи сертифікати на нове житло – в Запоріжжі вирішують, як допомогти мешканцям пошкоджених будинків

СБУ встановила чергових колаборантів, які організовували фейкові вибори у Бердянському районі