У Запорізькому обласному контактному центрі відбулася пряма телефонна лінія у рамках проекту «Влада на зв’язку з громадськістю», під час якої з жителями області спілкувалася перший заступник голови облдержадміністрації Елла Слепян.
За відведений час посадовцю надійшло 13 дзвінків від жителів міст Запоріжжя, Дніпрорудне, Більмацького, Василівського та Запорізького районів.
Більшість звернень традиційно стосувалися проблемних питань соціального захисту населення, а саме: виплати матеріальної допомоги, субсидій, пенсійного забезпечення. Не втрачають актуальності і питання, що пов’язані з житлово-комунальним господарством.
Для пенсіонерів наразі проблемним є питання виплати субсидій готівкою. Зокрема, у жителів викликають занепокоєння стислі терміни перерахування коштів через банки або Укрпоштою, у той час як усі субсидіанти не повинні мати заборгованості, щоб і надалі отримувати субсидію та не мати нарахованої пені.
Крім цього, надійшли два дзвінка від бійців АТО, які стосувались виділення земельних ділянок, а також придбання житла для інвалідів війни.
Для жителів обласного центру болючим залишається питання діяльності обслуговуючих компаній міста. Зокрема, надійшло два колективних звернення від мешканців будинків за різними адресами, підвали яких постійно затоплені, а комунальні служби ремонтують прориви вже протягом року.
Жителі Запорізького району порушили питання щодо незаконного перегляду тарифів та відповідно збільшення вартості квитків на приміський маршрут до с. Федорівка.
У ході проведення прямої лінії Елла Слепян надала консультації та роз’яснення громадянам, а також запевнила заявників, що буде вжито відповідних заходів реагування на порушені питання та надано офіційні відповіді.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю