Упровадження концепції Нової українського школи та особливості використання освітньої субвенції обговорили під час робочої наради керівники органів управління освіти на територіях області, яку провела у Мелітополі директор Департаменту освіти і науки облдержадміністрації Тетяна Озерова.
- Нова українська школа спрямована на потреби кожної дитини. Для ефективного впровадження концепції необхідно упорядкувати освітній простір, адже у плануванні і дизайні освітнього простору першочерговим має стати орієнтир на розвиток дитини і її мотивацію до навчання. Тому особливу увагу слід приділити заходам на майбутні роки у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» в Запорізькій області, - зазначила Тетяна Озерова.
У ході наради ректор Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького Анатолій Солоненко презентував досвід роботи закладу в питанні підготовки вчителів до роботи в умовах Нової української школи та роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
Крім цього, освітяни ознайомилися з роботою Мелітопольського міського інклюзивно-ресурсного центру, який є кращим закладом такого типу в області. Головним завданням для працівників центру є надання консультацій батькам, проведення комплексної оцінки дитини для визначення її особливих освітніх потреб, психологічна й педагогічна допомога дітям з особливими освітніми потребами.
За підсумками робочої наради керівникам органів управління освітою на територіях надано низку доручень стосовно організованого закінчення 2017/18 навчального року і своєчасної якісної підготовки до початку нового навчального року. Зокрема, до 01 липня має бути завершено роботу з оснащення 29-ти інклюзивно-ресурсних центрів по області, які вже розпочали свою роботу за рахунок цільової освітньої субвенції та місцевих бюджетів. У рамках підготовки до нового навчального року забезпечити ефективне і своєчасне використання субвенції на облаштування освітнього простору Нової української школи та підготовки до проведення зовнішнього незалежного оцінювання; створення нових опорних шкіл в освітніх округах; підвезення дітей до закладів освіти шкільними автобусами тощо.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю