У Запорізькому Центрі розвитку місцевого самоврядування, створеного за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та Мінрегіону України, відбувся другий тренінг у рамках «Школи комунікації в ОТГ».
Якщо на першому тренінгу його учасники розробляли способи залучення громади до прийняття рішень, активізації жителів та співпраці з органами місцевого самоврядування, то на другому заході приділили увагу розробці інформаційної кампанії для вирішення питань, які не одразу знаходять підтримку серед населення. Серед таких актуальних питань учасники «Школи комунікацій» визначили підвищення тарифів і оптимізацію закладів освіти.
- Найбільші проблеми у вирішенні таких питань виникають, коли ми не можемо обґрунтувати, чому необхідно зробити непопулярний крок. Прозорість у прийнятті рішень і постійний контакт з жителями – без цього позитивного результату не буде. При цьому варто чітко розуміти, як правильно доносити інформацію до різних аудиторій. З кожною стороною є сенс працювати окремо. При цьому, не збираючи велику групу, бо важливо надати можливість усім учасникам висловитися і бути почутим. Зважаємо на інтереси та потреби людей, і з цього формуємо інформаційні повідомлення, намагаємось знайти такі шляхи і виходи, які могли би задовольнити громадськість, з одного боку, і не зашкодити громаді в цілому. Якщо ми говоримо про тарифи і школи, то неприйняття рішення – це витрати з бюджету, які могли би бути спрямовані на інші, не менш важливі заходи, – пояснила тренер-модератор «Школи комунікації», експерт з комунікації Наталя Селюкова.
Учасники «Школи комунікації в ОТГ» обиралися на конкурсній основі. Протягом чотирьох місяців програма «Школи» передбачає розробку навичок ефективного спілкування та взаємодії влади і громади, налагодження партнерських відносин як усередині ОТГ, так і з інвесторами, іншими об’єднаними територіальними громадами, донорськими організаціями тощо.
За словами фахівців, результатом навчання має бути розроблена комунікаційна стратегія громади на найближчий рік.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю