Виконуючий обов'язки голови облдержадміністрації Валерій Черкаска повідомив журналістам про реформування системи звернення громадян, якому була присвячена остання нарада Президента з главами областей.
У Запорізькій ОДА ця робота достатньо налагоджена. Регулярно, відповідно з графіком проводяться прийоми громадян вищими посадовцями та начальниками структурних підрозділів. Відтепер практика спілкування з населенням значно розширюється. Сам очільник регіону започаткував щосуботи виїзні прийоми громадян у районах Запорізької області і особисто переконався у їх ефективності. Також складено графіки виїздів на території заступників голови облдержадміністрації. А найближчим часом, за словами Валерія Черкаски, в обласній виконавчій владі буде запроваджено електронну систему прийому звернень громадян, через яку всі бажаючі зможуть ставити запитання. Це дозволить суттєво оптимізувати і розширити коло спілкування.
Управління у справах преси та інформації