Запорізький обласний контактний центр підбив підсумки прийому звернень, які надходили від громадян за єдиним телефонним номером обласної «гарячої» лінії та через мережу Інтернет.
Так, за 9 місяців 2016 року до Центру надійшло 5689 дзвінків, що у 3,2 раза більше, ніж за аналогічний період минулого року (1772).
На питання, порушені у 2712 зверненнях, що не потребували опрацювання органами влади, фахівці Центру надали заявникам консультації, роз’яснення та необхідні довідкові відомості. Рівень надання громадянам консультацій та довідкової інформації упродовж січня – вересня поточного року підвищився з 43,7 % (відповідний період 2015 року) до 47,7 % (відповідний період 2016 року).
На розгляд відповідно до компетенції органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, територіальним органам центральних органів виконавчої влади направлено 2977 звернень.
Це майже втричі більше ніж за аналогічний період минулого року (997).
Як свідчить аналіз звернень за територіальною ознакою, найбільша кількість дзвінків надійшла від жителів обласного центру – 2598.
Серед районів області лідирують: Чернігівський (396), Михайлівський (194), Оріхівський (152), Кам’янсько-Дніпровський (140) та Вільнянський (121) райони.
Найменше зверталися громадяни з Розівського (17) та Великобілозерського (9) районів.
Варто зазначити, що «лідерство» Чернігівського району зумовлено надходженням упродовж звітного періоду 312 звернень (78,8 %) від однієї заявниці, яка відмовляється сприймати надані роз’яснення щодо порядку вирішення її питань у межах чинного законодавства, а категорично наполягає на задоволенні власних інтересів виключно у спосіб, який вона пропонує.
Проте більш точним є показник зведеної кількості звернень громадян у перерахунку на 100 тис. населення відповідної території.
У розрахунку на 100 тис. населення найчастіше до Центру зверталися жителі Чернігівського (2292), Михайлівського (664), Кам’янсько-Дніпровського (347), Оріхівського (329), Якимівского (324), Новомиколаївського (298), Приазовського (276) районів, міст Запоріжжя (344). Середній показник по області - 274 звернення.
Найчастіше у звітному періоді громадяни порушували у своїх зверненнях на обласну «гарячу» лінію питання житлового господарства (17,3%), комунального господарства та благоустрою населених пунктів (16,8 %), соціального захисту населення (13 %), діяльності місцевих органів влади (8,5%), реформи економіки (6,5 %), охорони здоров’я (4,8%). При цьому у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року кількість звернень з питань житлового господарства зросла майже у 4 рази, з питань комунального господарства та благоустрою населених пунктів – у 3,5 раза, з питань охорони здоров’я – більше ніж у 5 разів.
Більшість звернень надходить від найменш соціально захищених верств населення: пенсіонерів - майже 31 % усіх звернень, інвалідів – 6,1%, безробітних – 4,2%.
Із загальної кількості звернень (5689) понад 20 % спрямовано на розгляд до виконкому Запорізької міської ради, 5,8% - до Департаменту промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації, 2,7 % - Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації, 2,5% - Чернігівській райдержадміністрації, 1,5% - ПАТ «Укртелеком».
Оцінюючи взаємодію органів влади і Центру щодо реагування на викладені у зверненнях проблеми, заявники висловили 42 подяки за допомогу у вирішенні порушених питань.
Із загальної кількості питань, які перебували на контролі (2976), надано роз’яснення у 66,9 % випадків, задоволено – 22,8 %.
Результати роботи обласного контактного центру, в тому числі за звітний період, свідчать, що він став для громадян реальним засобом зв’язку з місцевими органами влади для вирішення нагальних питань, висловлення думок і пропозицій з питань, що турбують суспільство, а також отримання консультаційної допомоги.
Єдиний телефонний номер обласної «гарячої» лінії - 0 800 503 508; зв'язок через мережу Інтернет - hotline@zoda.gov.ua.
Оперативні новини про роботу Центру розміщуються на персональній сторінці установи в мережі «Фейсбук».
Управління у справах преси та інформації