Голова облдержадміністрації Костянтин Бриль провів зустріч з керівниками громадських організації учасників АТО регіону, з якими обговорив питання створення Центру реабілітації учасників АТО на кшталт тих, що вже створені в кількох інших областях.
Як зазначив Костянтин Бриль, нині в кожному медичному закладі регіону обладнано палати підвищеної комфортності для учасників бойових дій. Проте влада розглядає можливість створення в Запоріжжі окремого Центру реабілітації учасників бойових дій. Сьогодні існує кілька варіантів для бази такого закладу. І до остаточного прийняття рішення посадовці хочуть почути пропозиції та побажання самих учасників АТО.
- Вважаю, що в такому центрі має проводитись комплексна реабілітація: з медичним та психологічним супроводом фахівців, а також організацією дозвілля для бійців та членів їх сімей. Крім того, ми маємо звернути увагу на всіх учасників бойових дій: на сході України, в Афганістані та інших локальних війнах. Нам варто якомога швидше визначитись із об’єктом, аби вже на серпневій сесії обласної ради прийняти рішення про зміну профілю медзакладу. Після цього внести питання про фінансування реконструкції об’єкта вже на наступний бюджетний рік, - зазначив голова облдержадміністрації Костянтин Бриль.
Члени обласної консультативної ради учасників АТО запропонували створити робочу групу, яка підготує власні пропозиції щодо створення Центру реабілітації учасників бойових дій. Вони також наголосили на необхідності розробки спеціальної програми реабілітації всіх демобілізованих військових, які проживають в області.
Члени обласної консультативної ради учасників АТО повідомили про те, що нині вони готують меморандум про співпрацю з облдержадміністрацією у питаннях сприяння виділенню державного бюджетного фінансування на будівництво житла для учасників бойових дій у Запорізькому регіоні.
Наостанок Центр допомоги учасникам АТО прозвітував про звернення, які надходять до закладу. Серед головних питань, що порушуються ветеранами АТО, – проблеми в галузі освіти та медицини. Костянтин Бриль підкреслив, що кожне звернення має бути опрацьовано і переадресовано до влади, громадськості чи правоохоронців у залежності від напрямку питання. Проте жодна скарга не має залишитись поза увагою.
Управління у справах преси та інформації