Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Анонси

До уваги журналістів!

12 липня 2016 - 17:40

Запрошуємо взяти участь у заходах, які відбудуться за участю керівництва облдержадміністрації завтра, 13 липня:

10.00 -  прес-конференція,  присвячена старту в Запорізькій області «Децентралізаційного марафону», презентація заходів марафону,  оголошення конкурсу серед регіональних ЗМІ на тему «Спроможні громади – сильна держава» (зала 300 ОДА);

11:00 - нарада з питань природоохоронної діяльності під керівництвом голови облдержадміністрації Костянтина Бриля (зала 200 ОДА).

14.30 - відзначення Дня працівників металургійної та гірничодобувної промисловості  у ТОВ «Запорізький титано-магнієвий комбінат» (ТОВ «Запорізький титано-магнієвий комбінат», актова зала);

15.00 - позачергове засідання обласної координаційної ради з питань розвитку підприємництва (зала 300 ОДА).

 

Управління у справах преси та інформації

Читайте також

Гаряча лінія Запорізької ОДА: оперативне реагування на потреби жителів області

Як безоплатно пройти реабілітацію в Україні

Як ветеранам отримати державну підтримку для старту свого бізнесу?

В Запоріжжі діє безоплатна програма раннього виявлення раку: обстеження пройшли вже майже 2 тисячі мешканців

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 05.11.2024

Впродовж доби окупанти завдали 144 удари по 11 населених пунктах Запорізької області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 985-го дня війни

Залізничники Придніпровської залізниці відзначили професійне свято

Фізичне та ментальне здоров’я чоловіків: як його зберегти та попередити розвиток хвороб, розповів заступник гендиректора Запорізького обласного ЦКПХ

Поглибити знання про сучасну історію України можна безоплатно та онлайн: Мінмолоді підготувало добірку курсів

«Національний кешбек»: все більше запоріжців доєднується до державної програми

Військовослужбовець із Новоолександрівської громади отримав крісло колісне завдяки підтримці громади та волонтерів