Під керівництвом в.о. голови облдержадміністації Костянтина Бриля відбулося засідання обласної координаційної ради з питань розвитку підприємництва. Участь у ній взяли більшість членів ради, Президент Запорізької торгово-промислової палати Володимир Шамілов, директор Департаменту економічного розвитку та торгівлі ОДА Елла Слепян та представники податкової інспекції.
Учасники обговорили питання про внесення змін до Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів. Запропоновані зміни викликають чимало запитань у суб’єктів господарювання, тож координаційна рада вирішила направити до Кабінету Міністрів України листа з пропозицією надати роз’яснення стосовно строків зберігання документації.
Також були порушені проблемні питання, які виникли через зміни податкового законодавства. Нині підприємців турбує невизначеність звітного періоду стосовно подання документів до фіскальної служби та різних фондів. Учасники наради наголосили на необхідності проведення найближчим часом круглого столу з представниками бізнесу та ГУ ДФС у Запорізькій області, аби максимально спростити процедуру подання звітів, роз’яснити механізм роботи електронної системи звітності та чітко визначити кінцеві терміни їх подання.
Очільник області вважає, що ці питання слід порушити і на законодавчому рівні.
- Потрібно провести окрему зустріч з народними депутатами України від Запорізької області та обговорити з ними проблемні питання. Також слід запросити підприємців. Насправді наш регіон має сильне лобі у Верховній Раді, тож існує багато шансів на те, що нас почують на рівні держави, - зазначив в.о. голови облдержадміністрації Костянтин Бриль.
Також учасникам наради була представлена голова депутатської комісії з питань економічного розвитку, інвестиційної, регуляторної політики та розвитку підприємництва Запорізької облради Людмила Любім.
Управління у справах преси та інформації