За розпорядженням голови облдержадміністрації Григорія Самардака ще у вересні цього року було розроблено новий порядок опрацювання звернень громадян. З 28 жовтня 2015 вступили в дію зміни до Закону України «Про звернення громадян». Ними передбачено можливість звернення до ОДА електронною поштою, через офіційний сайт органу влади у мережі Інтернет або в усній формі за допомогою засобів телефонного зв’язку.
- У зв’язку із змінами чинного законодавства серйозну увагу було приділено досягненню нового рівня доступності у роботі із зверненнями громадян. Голова облдержадміністрації Григорій Самардак наголосив, що ключовим пріоритетом має стати запровадження зручних для запоріжців, прозорих форм спілкування з адміністрацією та впровадження новітніх технологій. Тож у першу чергу нами було повністю оновлено розділ «Звернення громадян» на офіційному веб-порталі адміністрації, - повідомив начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації Денис Кас’яненко.
Також для жителів області, які активно користуються засобами електронного спілкування, в облдержадміністрації створено спеціальну скриньку електронної пошти gromada@zoda.gov.ua для відправлення звернень у електронній формі.
Крім того, аналіз звернень громадян до органів влади за результатами 10 місяців 2015 року показав, що з понад 16,5 тисячі заявок 86% були подані через Урядову гарячу лінію за допомогою засобів телефонного зв’язку. Саме тому в Запорізькій ОДА було запроваджено «Гарячу телефонну лінію облдержадміністрації». Лінія, яку обслуговує комунальна установа «Запорізький обласний контактний центр», запрацювала з 28 жовтня 2015 року за безкоштовним номером 0(800) 503-508.
Наразі гаряча лінія приймає в середньому 15-20 звернень на день. Проте, враховуючи позитивну динаміку, до кінця поточного року заплановано прийняти до 1,5 тисячі звернень. А у 2016 році -щонайменше 10 тисяч звернень.
У перспективі на 2016 рік розглядається створення центру обслуговування відвідувачів на першому поверсі адміністративної будівлі облдержадміністрації, що докорінно має змінити підходи та якість обслуговування громадян.
Управління у справах преси та інформації