Як відомо, цього літа відбулася зміна постачальника природного газу всім категоріям споживачів (крім підприємств теплоенергетики) міста Запоріжжя та Запорізької області (крім міста Мелітополь, Мелітопольського, Веселівського, Приазовського районів та села Темирівка Гуляйпільського району) в особі ТОВ «ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ». Це в свою чергу призвело до необхідності всім побутовим споживачам, які бажають і надалі отримувати газ до своїх осель, до 1 січня 2016 року укласти новий договір про надання послуг з газопостачання.
У зв’язку з нововведенням у багатьох жителів області виникло безліч питань, що стосуються процедури укладення нового договору, роботи абонентських служб, телефонних ліній та некоректних нарахувань у квитанціях, які споживачі почали отримувати лише з травня поточного року, та ще не зовсім призвичаїлися до нової системи розрахунків за спожитий природний газ.
Як повідомило керівництво ТОВ «ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ», укладання нового типового договору про надання населенню послуг з газопостачання можна здійснити тільки в абонентській службі або в її пунктах приймання населення.
Такі вимоги пов’язані з необхідністю проведення звіряння оплат, внесення актуальних даних показників лічильника (за наявності), погодження суми заборгованості (переплати) на дату укладання договору, звіряння інформації в базі даних щодо типу та кількості газового обладнання, опалювальної площі помешкань, кількості зареєстрованих осіб, даних по пільгах членів сім’ї.
Щоб уникнути розбіжностей між розрахунковими показаннями за повний календарний місяць і фактично спожитими кубометрами ПАТ «Запоріжгаз» радить споживачам призвичаїтися фіксувати показання лічильників газу в останній день звітного місяця і передавати дані не пізніше 1-го числа місяця, наступного за розрахунковим.
Звичайно, найзручніший спосіб повідомити показання лічильника – це дзвінок за телефоном контакт-центру 061-2-808-104. Дзвінок для жителів міста Запоріжжя буде безкоштовним, причому повідомляти показання оператору центру абоненти можуть з 08.00 до 20.00 години. У контакт-центрі одночасно працюють шість операторів, а в години найбільшого напливу дзвінки приймаються по 12-ти каналах зв'язку.
Проте не тільки контакт-центр приймає телефонні дзвінки від споживачів, у службі супроводження клієнтів – фізичних осіб для таких консультацій закріплено шість працівників за п’ятьма телефонними номерами.
Ще один варіант – повідомляти свої дані в абонентському відділі особисто. Причому для цього не доведеться стояти в черзі, тому що в абонентському відділі та всіх його відділеннях знаходиться спеціальний жовтий ящик-бокс для прийому показань. У нього можна опустити звичайний аркуш паперу із зазначенням адреси, особового рахунку, ПІБ абонента і показань лічильника. Також для зручності по всіх районах міста Запоріжжя встановлено 13 скриньок для прийому показників приладів обліку газопостачання. Такі ж скриньки розміщені по всіх абонвідділах області та в приміщеннях сільрад.
Для зручності абонентів наразі проводяться підготовчі роботи по запуску «особистого кабінету» на офіційному сайті ПАТ «Запоріжгаз», у якому кожен зареєстрований споживач газу буде мати можливість сплатити за газ, передати показання лічильника, звірити нарахування та суми оплати за спожите блакитне паливо, поставити запитання профільному спеціалісту газового господарства, записатися на особистий прийом до керівного складу підприємства та поскаржитися на роботу тих чи інших служб або працівників компанії. Заходи щодо покращення рівня обслуговування клієнтів ПАТ «Запоріжгаз» надалі будуть розширені, пріоритетними напрямками стануть новітні та сучасні засоби комунікації зі споживачами.
Управління у справах преси та інформації