Брейнсторм щодо впровадження дистанційної освіти насамперед для дітей шкільного віку з Криму та окупованої частини Донецької і Луганської областей відбувся днями в Києві. У заході, який провів заступник міністра освіти і науки України Павло Полянський, взяли участь освітяни з областей, що активно впроваджують дистанційні форми шкільного навчання, серед яких найактивнішою є Запорізька.
Саме Запоріжжя разом з деякими іншими областями закликало фахівців більш широко розглядати питання розвитку шкільної дистанційної освіти, не обмежуючись лише потребами дітей з окупованих територій.
- Зі школярами з окупованих територій ми дистанційно працюємо вже другий рік. Але таких форм потребують не лише вони, а й наші діти, наприклад, у сільській місцевості, де може не бути сильного вчителя-предметника, або школярі, які з будь-яких інших причин хочуть займатися з іншим викладачем, звісно, також діти з особливими потребами, - пояснила заступник директора Департаменту освіти і науки облдержадміністрації Валентина Хіврич.
В області створено потужну платформу для дистанційного навчання – Школу сучасних знань, де вже сьогодні можна ознайомитися з навчальним курсом тієї чи іншої дисципліни, виконати лабораторні та практичні роботи, перевірити свої знання і навіть за допомогою Skype отримати консультацію вчителя. Крім того, навчальні заклади області самостійно розвивають і використовують окремі елементи дистанційного навчання.
Тож запорізькі освітяни впевнені, що для подальшого розвитку потрібно вирішити питання щодо оцінювання знань, отриманих у процесі дистанційного навчання, видачі документів про освіту, а також оплати дистанційної праці педагогів.
Під час брейнсторму його учасникам було презентовано зміни до Положення Міносвіти про дистанційне навчання, які стосуються механізмів запровадження дистанційного навчання у загальноосвітніх школах та професійно-технічних навчальних закладах, його організації, зарахування або переведення на дистанційну форму навчання тощо. Проте найближчим часом фахівці планують опрацювати нові пропозиції, що надійшли під час брейнсторму, у тому числі й від запорізьких освітян, та використати їх для подальшого розвитку системи дистанційного навчання.
Управління у справах преси та інформації