Такий висновок контактного центру Запорізької області, який підбив підсумки щодо звернень, які надійшли від громадян та фізичних осіб-підприємців на єдиний телефон регіональної «гарячої» лінії» протягом І півріччя поточного року.
Загалом за цей період до Центру надійшло 984 звернення, з них 308 заяв, 440 консультації, 216 скарг, 13 пропозицій та 7 подяк. Більшість звернень надійшло з м. Запоріжжя – 360. По області найбільше зверталися жителі Чернігівського району – 78, Запорізького та Василівського – по 26, Оріхівського – 22, Гуляйпільського – 19, Мелітопольського – 15, Вільнянського – 14, міст Бердянськ, Мелітополь, Токмак – 16, 15 та 12 відповідно. Крім цього, 297 звернень надійшло з інших областей.
За тематикою звернення стосувалися різних сфер життєдіяльності, але найчастіше громадяни порушували питання житлово-комунального господарства та соціального захисту населення – 247 та 104 відповідно. Питання охорони здоров’я турбували 35 заявників, сільського господарства та землекористування – 20, транспорту та зв’язку – 20 та 18 відповідно.
Як зауважив директор Центру Олександр Вєрозубов, проблеми житлово-комунального господарства, такі як оплата комунальних послуг, відсутність або неякісні послуги холодного та гарячого водопостачання, встановлення та перевірки лічильників, ремонт багатоквартирних житлових будинків, ліфтів, обслуговування прибудинкових територій найбільш актуальними є для жителів м. Запоріжжі.
Питання ж соціального захисту обумовлені активністю внутрішньо переміщених осіб, які тимчасово перебувають на території області, і цікавилися питаннями оформлення та виплати адресної грошової допомоги з державного бюджету, надання гуманітарної та матеріальної допомоги, призначення та виплати повторної адресної грошової допомоги.
У розрізі цієї тематики звернення також стосувалися надання матеріальної та гуманітарної допомоги, призначення та перерахунку соціальних виплат, призначення та користування субсидіями на оплату житлово-комунальних послуг, перерахунку пенсій, надання та користування пільгами (на ліки, на проїзд).
За категоріями найбільше звернень надійшло від пенсіонерів - 311 звернень, від безробітних – 53, інвалідів – 44, переселенців та біженців – 32, інвалідів війни – 12.
Результати розгляду абсолютної більшості звернень задовольняють заявників. За звітний період отримано лише 32 повторні звернення, більшість яких викликана невдоволенням громадян результатами розгляду та вирішенням порушених ними питань.
У той же час сім заявників надіслали подяки за оперативний та якісний розгляд їх заяв.
Контактний центр Запорізької області приймає звернення від громадян та фізичних осіб-підприємців за єдиним телефонним номером 0 800 503 508 регіональної «гарячої» лінії».
Управління у справах преси та інформації