У рамках роботи з оптимізації діяльності та підвищення якості послуг, які надає обласна державна адміністрація, заступник голови – керівник апарату ОДА Станіслав Лимарчук здійснив робочу поїздку до Донецької області.
Мета поїздки - ознайомлення з досвідом донецьких колег при впровадженні системи електронного документообігу. Як повідомив заступник голови - керівник апарату ОДА Станіслав Лимарчук, для повного введення цієї системи у роботу у Донецькій облдержадміністрації залишилося впровадити лише електронний цифровий підпис.
Першою і наразі єдиною облдержадміністрацією, яка використовує електронний документообіг, стала Одеська ОДА, яка торік реалізувала пілотний проект у цій сфері. Суттєвих зрушень у цій роботі також досягли Дніпропетровський і Донецький регіони.
Запорізька облдержадміністрація поки що перебуває на першому з трьох етапів впровадження електронного документообігу – введенні системи електронного діловодства. Ця система працює в апараті ОДА та всіх райдержадміністраціях. Саме на основі системи електронного діловодства можна починати впроваджувати й електронний документообіг. Однак, для цього насамперед необхідно знайти кошти. У Донецькій облдержадміністрації обслуговуванням системи електронного документообігу займається приватна фірма. Також необхідно буде прийняти ряд кадрових рішень, адже працювати з електронною системою мають спеціально підготовлені люди.
Разом з тим, введення електронного документообігу надає і ряд переваг. Перш за все – підвищення контролю за проходженням документа, зниження канцелярських і поштових витрат, збільшення швидкості проходження документа. Крім того, введення електронного документообігу – одна з вимог сертифікації системи управління.
Вікторія Гаврилюк, управління у справах преси та інформації