В обласній державній адміністрації протягом години тривала « гаряча лінія», під час якої на зв’язку з жителями області був перший заступник голови облдержадміністрації Олексій Литвин.
Першою звернулася до посадовця жителька Запоріжжя Валентина Свинороєва, яка просила допомоги в отриманні інвалідного візка для свого сина. «Всі установи, куди я зверталася - обіцяють , але проходить час і нічого не змінюється», - поскаржилася жінка.
Загалом протягом години на телефон «гарячої лінії» звернулися більше десятка громадян. Найбільша кількість дзвінків пролунала з Михайлівського району. Проблеми, з якими найчастіше звертаються жителі області до влади, - підвищення тарифів на комунальні послуги, питну воду, надання матеріальної допомоги для людей пільгових категорій, соціальних послуг. Пологівців турбує необхідність добудови районної лікарні, жителі смт Веселе попросили розглянути можливість періодичного виїзду працівників Мелітопольського МРЕО для реєстрації транспортних засобів.
Також дзвінок пролунав від пенсіонерки з с. Михайлівка Ніни Рудкіної, яка повідомила, що маючи двох дорослих дітей-інвалідів, потребує фізичної допомоги, а розраховувати на державного працівника соціальної служби не має права.
-Я особисто розмовлятиму з головою райдержадміністрації вашого району Сергієм Передерієм , щоб якнайшвидше вирішити вашу проблему, - пообіцяв Олексій Литвин.
Кожен, хто додзвонився за номером «гарячої лінії», отримав поради та вичерпні відповіді від першого заступника ОДА Олексія Литвина, а питання, які потребують часу на вирішення, поставлено на контроль.
Управління у справах преси та інформації