Керівництво Запорізької облдержадміністрації розпочало підготовчу роботу щодо сертифікації послуг згідно із світовими стандартами якості ISO-9001. З такою ініціативою наприкінці 2010 року виступив очільник області Борис Петров.
Щоб зробити роботу обладміністрації доступнішою і зрозумілішою для людей, на першій стадії передбачається впровадити ряд заходів.
По-перше, сформувати повний каталог послуг, які надає адміністрація. Провести певну «інвентаризацію»: конкретизувати, хто і чим займається, які питання уповноважені вирішувати структурні підрозділи.
По-друге, створити на кожну послугу інформаційну картку. Згодом, щоб подати заяву або звернення, буде достатньо заповнити таку картку і надати вказані в ній документи. Чиновник, який прийняв звернення, оформлене відповідним чином, не зможе через 30 днів написати у відповіді громадянину, що необхідно надати ще якісь довідки.
Більше того, заяву та повний пакет документів внесуть до бази даних, і навіть якщо через місяць одного чиновника змінить інший, то він чітко розумітиме, яку роботу проведено щодо вирішення конкретної проблеми. І що найголовніше – яку відповідь надали особі, що звернулась по допомогу. Це дозволить контролювати не тільки строки виконання завдання, але й якість роботи чиновника.
Керівництво обласної виконавчої влади переконане, що реалізація навіть цих двох простих кроків зробить спілкування громадян з чиновниками приємнішим, а головне – результативним.
Нагадаємо, що наприкінці 2008 року Запорізька облдержадміністрація отримала сертифікат відповідності системи якості менеджменту стандартам ISO-9001. Втім, нововведення практично в повному обсязі так і залишилися на папері.
Управління у справах преси та інформації