На виконання Доручення Президента України для оперативного реагування на повідомлення громадян про аварійні ситуації, факти розкрадань кабелів, дротів ліній електропередач та іншого електрообладнання на підприємствах енергетики регіону створено телефонні «гарячі лінії», які працюють у цілодобовому режимі.
На ВАТ «Запоріжжяобленерго» функціонує система диспетчерських пунктів у кожному районі області та містах Запоріжжі, Мелітополі і Бердянську. Зокрема, запоріжці можуть звертатися за «телефоном довіри» – 286 30 18.
Також з метою детального інформування споживачів електроенергії працює сайт ВАТ «Запоріжжяобленерго» - zoe.com.ua
Телефони «гарячої лінії» ВАТ «Мелітопольгаз» - 104 або (06192)5 60 80.
ВАТ «Запоріжгаз» - 104, 34 00 11.
Крім того, у Запоріжжі працює Інформаційно-консультаційний центр, який є загальнодоступним для юридичних, фізичних осіб-підприємців та населення, що є споживачами електричної енергії. Спеціалісти ІКЦ надають інформацію та консультацію заявникам з питань щодо якості електричної енергії, послуг, пов'язаних з її постачанням, цін (тарифів), порядку оплати за надані послуги, умов та режимів споживання електричної енергії.
ІКЦ розташований за адресою: м. Запоріжжя, вул. Каховська, буд. 26, тел.: 286 31 08, 289 31 91. Графік роботи: понеділок – четвер з 8.00 до 17.00, п’ятниця - з 8.00 до 16.00.
Управління у справах преси та інформації