Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Інформаційні матеріали

ВАТ «Мелітопольгаз» створена телефонна «гаряча лінія» та забезпечена її цілодобова робота для оперативного реагування на повідомлення, які надходять від громадян про аварійні та надзвичайні ситуації

29 листопада 2010 - 13:04

ВАТ «Мелітопольгаз» створена телефонна «гаряча лінія» та забезпечена її цілодобова робота для оперативного реагування на повідомлення, які надходять від громадян про аварійні та надзвичайні ситуації. Номера телефонів для повідомлень громадян: «104», «(06192)5 60 80».

ПАТ «Запоріжгаз»  забезпечує  оперативне та своєчасне реагування на повідомлення громадян про аварійні та інші надзвичайні ситуації за  цілодобовою телефонною лінію «104» та за телефоном довіри «34 00 11».

ВАТ «Запоріжжяобленерго» для оперативного реагування на повідомлення громадян про аварійні та інші надзвичайні ситуації в електромережах, функціонує система диспетчерських пунктів в кожному районі області та містах Запоріжжі, Мелітополі та Бердянську з цілодобовим чергуванням. Крім того, в компанії створений консультаційний центр за номером «286 31 08», який також виконує функції реагування на звернення громадян та установ стосовно електропостачання, телефон довіри «286 30 18», який працює цілодобово. Також створений сайт  ВАТ «Запоріжжяобленерго» - zoe.com.ua – для інформування та зв’язків зі споживачами електроенергії.

Додатково повідомляємо, що в місті Запоріжжя функціонує  Інформаційно-консультаційний центр (далі - ІКЦ), який є загальнодоступним центром для юридичних, фізичних осіб-підприємців та населення, що є споживачами електричної енергії, або мають намір стати споживачами та звернулися за консультацією, отриманням інформації або для розв'язання суперечних та конфліктних питань, які виникли між енергопостачальною компанією та споживачем.

Діяльність ІКЦ забезпечує доступність, достовірність інформації, об'єктивність та своєчасність розгляду пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг заявників, викладених ними в письмовій або усній формі.

Спеціалісти ІКЦ надають інформацію та консультацію заявникам з питань щодо якості електричної енергії, послуг, пов'язаних з її постачанням, цін (тарифів), порядку оплати за надані послуги, умов та режимів споживання електричної енергії. Крім того, розглядають спірні та конфліктні ситуації, які виникають між енергопостачальною компанією та споживачем.

Інформаційно-консультаційні послуги надаються ІКЦ заявнику на безоплатній основі.

ІКЦ розташований за адресою: м. Запоріжжя, вул. Каховська, буд. 26, контактні телефони 286 31 08, 289 31 91, графік роботи понеділок – четвер з 8.00 до 17.00, п’ятниця з 8.00 до 16.00.

 

Читайте також

В Запоріжжі відновлюють будинки після ворожих обстрілів: ремонтують дахи та готуються замінювати вікна

Задокументувати порушення прав людини на ТОТ: Запорізька влада координує зусилля з Моніторинговою місією ООН

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 20.11.2024

Впродовж доби окупанти завдали 415 ударів по 12 населених пунктах Запорізької області.

Запоріжжя: 1000 днів героїчної боротьби

Шановні підприємці! Проєкт «Діалог влади та бізнесу» триває

Тисяча днів незламності: як у запорізьких школах виховують патріотизм

«З понеділка в Запорізькій області через ворожі обстріли застосовуються графіки погодинних відключень», – речниця ПАТ «Запоріжжяобленерго»

Запоріжжя оговтується після нічної атаки: лікарня та котельні відновлюють роботу, тривають ремонти в приватному секторі

Націоналізоване майно у Запоріжжі на приватизаційному аукціоні за зниженою навпіл ціною!

1000 день війни: в Запоріжжі вшанували пам’ять загиблих героїв

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 18.11.2024