За даними управління праці та соціального захисту населення в Запорізькій області зареєстровано 46 тисяч 929 звернень про надання субсидії. З них понад 11,5 тисяч субсидій вже призначено. З настанням холодів збільшилась кількість звернень від власників приватних будинків, з сільської місцевості. А з початком опалювального сезону кількість сімей, що потребуватимуть субсидії, сягне очікуваних 100 тисяч сімей.
Обласна влада неодноразово підкреслювала необхідність вжити всіх заходів для вчасного надання адресної допомоги населенню у сплаті за житлово-комунальні послуги. У зв’язку з цим в управліннях соцзахисту змінили графік роботи, збільшили кількість інспекторів, влаштували гарячі телефонні лінії для консультації громадян. За словами начальника управління державного соціального захисту населення ГУ праці та соцзахисту Катерини Кривошей відділення працюють до останнього відвідувача. Також управління соціального захисту збирає необхідні документи для надання субсидії. А для початку оформлення державної допомоги достатньо надати лише заяву та декларацію про доходи. Разом з тим керівництво управління застерігає щодо подання достовірної інформації.
- Держава надає субсидії без жодних зобов’язань з боку населення. Ці гроші не треба повертати. Але слід пам’ятати, що усі відомості про доходи перевіряються, і в разі подання недостовірної інформації субсидії відміняються. Натомість сплачену державою різницю за послуги ЖКГ доведеться виплатити, - наголошує Катерина Кривошей.
Субсидія дозволяє суттєво зменшити витрати сімейного бюджету на послуги ЖКГ. Тож служби соціального захисту населення призначають субсидії усім, хто цього потребує. І нагадує, що надання допомоги від держави на сплату комунальних послуг не звільняє від сплати поточних рахунків.
Телефон гарячої лінії Головного управління праці та соціального захисту населення 764 13 62.
Оксана Горобцова, управління у справах преси та інформації