У відділені Пенсійного фонду у Шевченківському районі сьогодні відкрили нову залу обслуговування громадян. Вона є відображенням нового принципу в роботі управління і має на меті суттєво полегшити систему роботи для відвідувачів. Відтак, у відділені немає обмеженого графіку прийому населення. Прийти за консультацією, або здати документи на оформлення пенсії можна у будь-який зручний час. Інспектор оперує інформацією комп’ютерної бази даних. Роздруковує необхідні посвідчення. Підтверджує документи печаткою. Збирає додаткові матеріали. Є бажання розібратися із усіма питаннями самостійно – до ваших послуг сучасний «інформаційний кіоск».
Ті хто хоч раз стикався із необхідністю «бігати кабінетами» пенсійних управлінь можуть підтвердити: про подібну «європейську» організацію сервісу тільки мріяли. Радіти із того, що мрії збуваються відтепер можуть принаймні 43 400 пенсіонерів. Саме стільки стоїть на обліку в Шевченківському відділені Пенсійного фонду. За словами Анатолія Казачука практика подібних відкритих залів для обслуговування громадян вже відпрацьовується по всій Україні. Начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області відзначив, що на відділені Шевченківського району проведуть перевірку технічного обладнання і згодом, реалізують позитивну практику і в інших відділеннях області.
Почесним гостем відкриття нового залу обслуговування у відділенні Пенсійного фонду став голова облдержадміністрації Борис Петров. Він взяв участь в урочистостях з цієї нагоди. Перерізав символічну стрічку біля дверей зали і особисто оглянув усі принади нового приміщення.
- Система роботи цього відділення, організація фронт-залу та бек-офісу є ознакою європейського підходу до обслуговування населення у державних установах, - говорить Борис Петров. - Це дуже зручно, що людина має можливість економити сили і час при оформленні пенсії. Тут можна отримати будь-яку консультацію з усіх можливих питань до Пенсійного фонду. До того ж працівники управління знаходяться на виду, а це унеможливлює корупційні дії. Обласна влада тільки підтримує подібні позитивні практики і надалі сприятиме тому, щоб усі державні установи працювали виключно по принципу «Назустріч людям!».
Управління у справах преси та інформації