Цього разу на прямому зв’язку з громадянами – керівниця апарату Запорізької ОДА Оксана Кірчева. Жителі області мали можливість отримати відповіді на питання, що їх хвилюють. Всі питання було вирішено, жодне не залишилось без розгляду. Зокрема, на гарячу лінію зателефонувала вимушена переселенка із Токмака Олена Михайлівна. Жінка повідомила, що при оформленні пенсії зіштовхнулась із проблемою: на одному з документів не вистачало печатки. Оксана Кірчева під час гарячої лінії зв’язалася з керівництвом Токмацької міської військової адміністрації та з’ясувала всі питання щодо подальшого врегулювання проблематики заявниці. Зателефонувала й жителька Новоолександрівської громади Ірина Леонтіївна. Жінка поскаржилася на нового транспортного перевізника. Вона повідомила, що транспорт, який курсує між громадою й обласним центром, прибув зі значним запізненням. – Причина невиходу автобуса на маршрут була відразу з’ясована через профільний департамент і перевізника. Зі слів перевізника, автобус вийшов на маршрут із запізненням через поломку. Проблему щодо графіків маршруту взято на контроль профільним департаментом, – зазначила керівниця апарату Запорізької ОДА Оксана Кірчева. Звернутися на гарячу лінію ЗОДА можна за телефоном: 0800503508 або через Telegram-бот @InfoProstirZPBot.