Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Анонси

До уваги журналістів!

9 грудня 2009 - 14:13

10 грудня 2009 року о 13.00 у Запорізькому національному університеті (ІІ навчальний корпус, ауд. 224) відбудеться прес-конференція на тему «Реєстрація осіб, які бажають пройти зовнішнє незалежне оцінювання у 2010 році» за участю заступника директора Сімферопольського регіонального центру оцінювання якості освіти А.Ночкіна, начальника управління освіти і науки облдержадміністрації О.Вєрозубова, керівництва Запорізького національного університету та Запорізького національного технічного університету. 

На виконання наказу Українського центру оцінювання якості освіти від 27.10.2009 № 102 «Про затвердження документів, що регламентують реєстрацію осіб, які виявили бажання пройти зовнішнє незалежне оцінювання у 2010 році» реєстрація осіб, що бажають пройти зовнішнє незалежне оцінювання, розпочинається о 9.00 15 грудня 2009 року та закінчується о 18.00 31 березня  2010 року на пунктах реєстрації.

Запрошуємо взяти  участь у заході.

 

Управління у справах преси та інформації

Читайте також

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 860-го дня війни

Чотири автобуси – чотири порушення: в Запоріжжі перевірили транспорт на внутрішньообласних маршрутах

Благодійний фонд «Світ Україна. Пологи» об’єднав волонтерів із золотими серцями

Ми сильні, бо ми – українці! – переконаний військовослужбовець Олександр Колісніченко

Українцям за кордоном продовжать можливість ДНК-тестування для пошуку рідних

Як отримати грант до 15 тисяч доларів українським підприємицям

Вступна кампанія до профтехів: оголошено старт

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області

Впродовж доби окупанти завдали 429 ударів по 11 населених пунктах Запорізької області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 858-го дня війни

В Запоріжжі відзначили 32-річчя військової частини 3026 Нацгвардії України

Повне знеструмлення підприємства: як уникнути техногенної катастрофи