Відновлення електропостачання, допомога з ліками та проблеми з виїздом волонтерів за кордон. На ці та інші питання від громадян під час гарячої лінії відповів заступник голови Запорізької ОДА з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Володимир Чередніченко.
Зі скаргою на роботу аварійних служб на прифронтовій території звернулася мешканка Пологівського району. Жінка бідкається, що внаслідок ворожого обстрілу стався обрив електромережі та зникло світло. Попри залишену заявку аварійна служба не приїхала на місце аварії.
– Ми прийняли вашу скаргу, розглянемо ситуацію та поінформуємо вас про результат, – запевнив жінку заступник голови Запорізької ОДА.
Інше звернення надійшло від волонтера, який вже неодноразово доставляв для українських військових автівки. Зі слів чоловіка, попри подачу всіх необхідних документів він та його колеги не можуть поїхати, адже представник ТЦК в комісії не визнав дійсною довідку, сформовану в додатку «Резерв+».
– Дякую вам за звернення. Дійсно, постановою Кабміну затверджено, що електронний військово-обліковий документ має таку ж юридичну силу, як і паперовий. Тому такий випадок неприпустимий. Перевіримо цей факт та надамо вам відповідь, – запевнив Володимир Чередніченко.
З проблемою забезпечення ліками на гарячу лінію звернувся і переселенець з Пологівського району. У чоловіка встановлена група інвалідності. Раніше він безоплатно отримував ліки. Тепер ліки не видають, але він і досі їх потребує. Заступник голови Запорізької ОДА запевнив, що його звернення розглянуть фахівці та за можливості нададуть допомогу.