В Україні стартувала інформаційна кампанія із захисту прав споживачів страхових послуг «Знай свої права: страхування». Про це повідомляє її організатор – Національний банк України.
Ключове завдання та мета кампанії – захист прав страхувальників та поліпшення знань споживачів про страхові послуги. У її межах споживачі отримають роз’яснення щодо таких питань:
-
як обрати страхову компанію;
-
на що звертати увагу під час укладення договору страхування;
-
як діяти, коли трапився страховий випадок, щоб уникнути проблем зі страховими виплатами від страховика;
-
що таке франшиза у страхуванні та чому варто звертати увагу на її наявність і розмір;
-
як діяти у разі нав’язування договору страхування чи порушення прав споживача.
Онлайн-майданчиком для проведення кампанії стане освітній сайт Національного банку з фінансової грамотності «Гаразд». Один із розділів сайту присвячений страхуванню та страховим послугам. Також на цій онлайн-платформі користувачі можуть перевірити свої знання, пройшовши тематичний тест про страхування.
Інформаційна кампанія «Знай свої права: страхування» триватиме до кінця вересня 2024 року у всіх регіонах України.