Під час “гарячої лінії” голова Запорізької обласної військової адміністрації Юрій Малашко поспілкувався з жителями регіону. Запити стосувалися сфери житлово-комунального господарства, зокрема благоустрою територій й роботи систем життєзабезпечення та підтримки постраждалих від війни осіб. Так, житель Запорізького району звернувся зі скаргою на комунальне підприємство, яке не забезпечує стабільне енергопостачання до його оселі. Чоловік телефонував на гарячу лінію КП, однак належної допомоги так і не отримав. Очільник ЗОВА взяв питання нестабільної роботи систем життєзабезпечення на особистий контроль. Ще низка запитів стосувалась соціальної підтримки ветеранів, осіб з інвалідністю та надання допомоги вимушеним переселенцям. Також на “гарячу лінію” звернулась громадянка, яка повідомила про зловживання її односельчанами статусом ВПО: мешканці дачного кооперативу отримали документ та гуманітарну підтримку відповідно до місця реєстрації, після чого повернулися у свої домівки. Очільник ЗОВА зазначив, що обласна державна адміністрація подасть запит на Національну соціальну сервісну службу України, аби визначити доцільність надання статусу внутрішньо переміщених осіб. Крім цього, Юрій Малашко отримав дзвінок з проханням перевірити об’єкт соціальної інфраструктури в одній з громад в рамках проєкту “Прозорість та підзвітність” - місцеві жителі вважають, що сума, виділена на ремонтні роботи, є завищеною. На кожне звернення, що надійшло під час “гарячої лінії”, посадовець надав вичерпну відповідь та за потреби залучив представників відповідних структурних підрозділів, які мають особисто зв'язатись з громадянами. Більшість проблемних питань голова Запорізької ОВА взяв під особистий контроль. Обласна влада продовжує оперативно реагувати на сигнали громадськості. Мешканці регіону можуть безплатно звернутися зі своїми проблемами за номером 0-800-503-508 або у телеграм чат-бот @InfoProstirZPBot.