Під час “гарячої лінії” на запити громадян відповів керівник ЗОВА - за годину надійшло 13 дзвінків від жителів регіону. Питання стосувалися умов проживання, допомога внутрішньо переміщеним особам, функціонування об’єктів соціальної інфраструктури в період воєнного стану та облаштування укриттів в обласному центрі. На прямому зв’язку з мешканцями Запорізького краю. Соціальні виплати, допомога ВПО та підтримка людей на прифронтових територіях - спільно з керівниками структурних підрозділів ОДА оперативно надаємо роз'яснення та направляємо звернення до профільних структур. Тримаємо на контролі проблемні питання, які потребують негайного розв’язання!, - зазначив Юрій Малашко. На “гарячу лінію” звернулося кілька переселенців щодо отримання гуманітарної та медичної допомоги. Одна з заявниць, яка виїхала з тимчасово окупованої території Херсонської області та потребувала практичної допомоги лікарів, не змогла отримати належної консультації. Одразу після дзвінка запит передали в одну з лікувальних установ обласного центру, незабаром жінці нададуть кваліфіковану допомогу. Ще одним актуальним питанням залишається облаштування укриттів в обласному центрі. Так, до Юрія Малашка надійшло звернення від волонтерки щодо офіційного утримання одного з бомбосховищ. Наразі приміщення не відповідає нормам, адже балансоутримувач не підтримував його в належному стані. Як зазначив очільник ОВА, лише спільними зусиллями зацікавлених осіб вдасться створити якісне безпекове середовище. Крім цього, до очільника ЗОВА надійшло колективне звернення щодо функціонування дошкільних закладів освіти з прифронтового Оріхова від їх працівників. Від початку бойових дій роботу установ було призупинено, а людей відправлено у простій. Наразі ж з’явилася інформація про ризик їх повного закриття. Юрій Малашко підкреслив, що попри напружену ситуацію всі працівники мають отримувати заробітну плату, а роботодавці - дотримуватись норм Трудового кодексу України. Департамент культури та інформаційної політики