Завдяки допомозі проєкту USAID «Демократичне врядування у Східній Україні» працівники центру можуть ще швидше надавати послуги, що особливо важливо на тлі безпекової ситуації в регіоні, наслідків руйнування Каховської ГЕС, переміщення населення тощо. До того ж під час численних повітряних тривог співробітники можуть проводити консультації для громадян у безпечних місцях.
Найчастіше до контакт-центру звертаються люди похилого віку щодо питань матеріальної та гуманітарної допомоги. Цікавить громадян й інформація про відновлення пошкодженого майна і отримання компенсації, а також консультації щодо питань затримки або взагалі невиплати заробітної плати.
Звернення громадян працівники обласного контакт-центру приймають через безкоштовну гарячу лінію, сайт та чатбот Viber та Telegram. З початку року вже зареєстровано біля 15 тис звернень. Крім того, щомісяця на сайті центру зʼявляється графік гарячих ліній з представниками місцевої влади, щоб люди могли поставити напряму поспілкуватися із ними.
Підвищення рівня надання адміністративних, інформаційних і соціальних послуг жителям Запорізької області на підконтрольній уряду України території стало можливим завдяки щирій підтримці американського народу, отриманій через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID), і проєкту USAID «Демократичне врядування у Східній Україні», що забезпечив технічну й експертну допомогу в оснащенні обласного контактного центру Запорізької обласної військової адміністрації.