Заступник голови ЗОДА Євген Мироненко під час гарячої лінії поспілкувався з мешканцями Запорізької області. До посадовця надійшли питання щодо організації просвітницької роботи серед тимчасово переміщених осіб та неможливості отримати необхідні адміністративні послуги.
Так, з проханням організувати курси користування смартфонами для людей похилого віку на базі одного з хабів для ВПО звернулась вимушена переселенка з Пологівського району. В умовах цифровізації подача заяв здійснюється в електронному форматі, тому літні люди потребують допомоги. Євген Мироненко пообіцяв, залучивши голову Пологівської РВА, організувати відповідне навчання.
Також до заступника голови звернулась жінка, що потребувала консультації стосовно отримання адміністративної послуги. По досягненню 45-літнього віку, вона звернулась до місцевого центру ДМС, щоб вклеїти фотографію до паспорта, але там їй відмовили й направили до Запоріжжя. З населеного пункту, де жінка мешкає відсутнє транспортне сполучення з обласним центром. У неї немає особистого транспорту, та для особи з інвалідністю складно дістатись до обласного управління ДМС. Євген Мироненко взяв ситуацію під власний контроль та пообіцяв оперативно розв'язати питання залучивши відповідні служби.
Крім цього до облдержадміністрації звернулися з пропозицією передати Запорізькій області 96 тисяч костюмів, які можуть використовувати спеціальні служби як засоби особистого захисту при проведенні заходів деконтамінації у разі підриву ЗАЕС російським окупантом. Заступник голови ЗОДА дав доручення профільному структурному підрозділу відреагувати на пропозицію, що надійшла.
На кожне питання, що надійшло від громадян Євген Мироненко надав вичерпну відповідь, та за потреби залучив до їх вирішення представників відповідних структурних підрозділів, що мають особисто зв'язатись з громадянами.
Наступна “гаряча лінія” за графіком запланована на 6 липня, під час якої заступник голови ЗОДА Віталій Сиволап відповість на питання громадян.
Департамент культури та інформаційної політики