На тимчасово окупованих територіях окупанти вимагають від українських громадян видаляти додатки держбанків зі своїх мобільних телефонів, зокрема Ощадбанку.
В Ощадбанку наголошують, що в такому разі мобільний застосунок дуже просто відновити. Складнощі можуть виникнути лише тоді, коли клієнт не має доступу до свого фінансового телефонного номера. На цей випадок спеціально для клієнтів на тимчасово окупованих територіях Ощадбанк реалізував процес зміни каналу відправлення повідомлень із SMS на Viber. Такий клієнт може звернутися до контакт-центру банку по каналу web-зв’язку на офіційному сайті Ощаду. Після проходження верифікації він матиме можливість користуватись додатком.
Пропонуємо детальну інструкцію:
Завантажуйте або відкрийте новий додаток «Мобільний Ощад».
-
Якщо при введенні номера телефону для входу/реєстрації ви не отримали SMS, то переходьте на сайт Ощадбанку в розділ «Зворотній зв’язок», обирайте «Веб-дзвінок» і «Продовжити без авторизації». Вас буде з’єднано з оператором контакт-центру.
-
Надайте інформацію згідно з інструкцією оператора контакт-центру. Після цього канал доставки одноразових паролів буде змінено. Необхідно здійснити реєстрацію не пізніше закінчення поточного дня, в якому було проведено зміну каналу доставки.
-
Після цього заходьте в додаток, натискайте «Відправити SMS повторно», і повідомлення надходитиме у Viber (на фінансовий номер телефону). Якщо є труднощі із застосунком Viber, скористайтеся сервісами VPN.
-
Всі наступні операції можна підтверджувати у новому додатку кодом доступу, відбитком пальця або за допомогою FaceID. У разі необхідності повторної реєстрації повторіть процес, звернувшись до контакт-центру Ощадбанку.
За матеріалами Мінреінтеграції