На нараді під керівництвом очільника ЗОВА з керівниками структурних підрозділів підбили підсумки роботи з запитами громадян у період воєнного стану. Про це доповів начальник відділу роботи зі зверненнями громадян ЗОВА Денис Кас’яненко.
У зв'язку з дією воєнного стану скасовано традиційні особисті прийоми громадян керівництвом Запорізької ОВА та структурних підрозділів. Натомість збільшилася кількість електронних звернень. Так, всього від початку війни надійшло 80 493 інформаційних запита. У порівнянні з минулим роком кількість звернень до КУ «Запорізький обласний контактний центр» ЗОР збільшилась у 1,6 рази.
-
В умовах повномасштабного воєнного вторгнення суттєво змінилася тематика звернень. Найбільш актуальними залишаються питання пов’язані з війною на території області: за десять місяців цього напрямку стосувалися понад 50 тисяч запитів. Крім цього, поширеними стали теми соціального захисту населення, комунального та дорожнього господарства, житлового господарства та охорони здоров’я, - підсумував Денис Кас’яненко.
Понад 50% усіх звернень надійшли від мешканців Запорізького району, який залишається центром прийому громадян з тимчасово окупованих територій. Ще 30% запитів надсилають евакуйовані запорожці, які наразі проживають в інших регіонах країни або за кордон. Щоб задовольнити інформаційні запити активно залучаються усі структурні підрозділи обласної та районних адміністрацій, а також органи місцевого самоврядування.
-
Хоча через небезпеку для громадян особисті прийоми у приміщенні військової адміністрації довелось скасувати, проте “гарячі лінії” увесь цей час працювали у штатному режимі. Зворотний зв'язок допоміг не лише розв'язувати складні ситуації та важливі питання громадян, а й оптимізувати роботу у всіх сферах життєдіяльності, - зауважив Олександр Старух.
Департамент культури та інформаційної політики