Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Оголошення

Увага! Пряма лінія!

30 липня 2021 - 11:25

У  понеділок, 2 серпня 2021 року, в облдержадміністрації відбудеться пряма "гаряча" телефонна лінія, під час якої на запитання громадян відповідатиме заступник голови обласної державної адміністрації Некрасова Злата Андріївна.

Звертатись з 13.00 до 14.00 за телефоном 0-800-503-508.



У  вівторок, 3 серпня 2021 року, в облдержадміністрації відбудеться пряма "гаряча" телефонна лінія, під час якої на запитання громадян відповідатиме заступник голови обласної державної адміністрації Брутман Едуард Леонідович.

Звертатись з 13.00 до 14.00 за телефоном 0-800-503-508.



У  середу, 4 серпня 2021 року, в облдержадміністрації відбудеться пряма "гаряча" телефонна лінія, під час якої на запитання громадян відповідатиме перший заступник голови обласної державної адміністрації Шустов Володимир Володимирович.

Звертатись з 13.00 до 14.00 за телефоном 0-800-503-508.


Читайте також

«Я – журналіст!»: стартував XV Всеукраїнський конкурс учнівських та студентських творчих робіт

Насильство ховається у тиші – не мовчи!

Мінмолодьспорту оголосила конкурс на фінансову підтримку проєктів з формування української ідентичності

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 23.11.2024

Впродовж доби окупанти завдали 400 ударів по 8 населених пунктах Запорізької області.

В Запоріжжі через несприятливі погодні умови може відчуватися неприємний запах

Стійкі й віддані: у Запоріжжі привітали енергетиків із професійним святом

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 1032-го дня війни

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 22.11.2024

Впродовж доби окупанти завдали 349 ударів по 11 населених пунктах Запорізької області.

Як розвивається медична сфера в Запорізькій області: робоча поїздка Міністра охорони здоровʼя України

34 роки Державній службі зайнятості та Пенсійному фонду України: у Запоріжжі відзначили кращих працівників служб