Територіальне відділення Державної житлово-комунальної інспекції в Запорізькій області за рейтингом, складеним за результатами роботи за минулий рік, посіло третє місце по Україні. Оцінка роботи ДЖКІ проводилася за 13 критеріями, серед яких такі: діяльність територіальних органів за 2009 рік, заходи з реагування на резонансні події, робота за зверненнями громадян та інші. Запорізьке територіальне відділення у рейтинговому «забігу» випередили тервідділення Івано-Франківської області та АР Крим.
На сьогодні територіальні органи Держжитлокомунінспекції є помічниками органів місцевого самоврядування в реальній оцінці стану об’єктів ЖКГ. Основна мета діяльності цих відносно нових утворень - захист споживачів у відносинах з суб’єктами господарювання у сфері житлово-комунального господарства, в наданні якісних і в повному обсязі житлово-комунальних послуг.
- У 2010 році для нас залишиться пріоритетом захист населення від неякісно наданих послуг у сфері житлово-комунального господарства. Крім того, в планах інспекції - жорсткіше контролювати якість послуг, що надаються суб’єктами господарювання, та посилити роботу щодо перевірки підприємств ЖКГ, – визначила завдання начальник ДЖКІ в Запорізькій області Ірина Солоннікова.
За 2009 рік Держжитлокомунінспекцією у Запорізькій області було розглянуто 287 заяв, скарг, листів споживачів житлово-комунальних послуг, в тому числі: 57, що надійшли від Державної житлово-комунальної інспекції України; 178 - безпосередньо надійшли до Держжитлокомунінспекції у Запорізькій області; 52 - надійшли від прокуратури, інших інспекцій. Завдяки роботі тервідділення громадянам буде повернуто в результаті перерахунку за неякісно або не в повному обсягу надані послуги підприємствами ЖКГ майже 200 тисяч гривень.
Управління у справах преси та інформації