Сьогодні в обласному контактному центрі відбулася чергова «пряма» телефонна лінія, під час якої на запитання жителів нашого регіону відповідала заступниця голови Запорізької облдержадміністрації Злата Некрасова. До посадовиці за допомогою звернулося понад 10 громадян. Найбільше звернень надійшло від мешканців обласного центру, м. Бердянськ, Пологівського та Василівського районів. Заявники з м. Запоріжжя найчастіше порушували питання сфери житлово-комунального господарства. Ця тема є досить наболілою для містян. Так, один чоловік вкотре поскаржився на роботу керуючої компанії «Місто для людей», яка за його повідомленням, з 2018 року не проводить у багатоквартирному будинку планових дератизацій та дезінсекцій. Заявник вже скаржився до міської влади, але не отримав бажаної допомоги. Злата Некрасова прокоментувала, що у випадку, коли є великі проблеми з благоустроєм багатоквартирного будинку, його мешканці можуть і самі сприяти їх вирішенню – створити ОСББ. Це дозволить жителям самостійно приймати рішення щодо питань утримання та управління будинком та територією навколо. Крім того, питання сфери ЖКГ порушували мешканці й інших міст. Зокрема, кілька заявників із Пологівського району поскаржилися на дії водоканалу. За їх словами, вони отримали повідомлення від підприємства про необхідність винесення за межі свого домоволодіння лічильників на воду. На це громадяни не мають ні коштів, ні змоги, бо у них суттєві проблеми зі здоров’ям. Традиційно громадяни порушували питання сфери соціального захисту, охорони здоров’я та виділення матеріальної допомоги. Приміром, одна із мешканок Бердянська поскаржилася, що в найближчій до її дому поліклініці зменшують штат профільних лікарів і незабаром жінка повинна буде їздити до іншої лікарні. Пенсіонерка попрохала не проводити таких змін, оскільки всі в мікрорайоні вже звикли відвідувати саме цей медзаклад. Інший заявник із Запоріжжя повідомив, що звертався за матеріальною допомогою до депутатів обласної ради, але отримав відмову без пояснень. Чоловік попрохав з’ясувати причини негативної відповіді. В цілому кожному, хто звертався за допомогою на «гарячу лінію», Злата Некрасова надала роз'яснення. За окремими питаннями буде вжито оперативних заходів реагування. Також кожен заявник отримає офіційну письмову відповідь після вивчення його звернення профільними департаментами ОДА. Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю