На автотранспортній магістралі через р. Дніпро у м. Запоріжжя тривають у розпалі основні будівельно-монтажні роботи. Турецька кампанія «ONUR» працює на запорізьких мостах три місяці. Сьогодні хід виконання будівельних робіт перевірив голова облдержадміністрації Віталій Боговін. За три місяці виконані підготовчі роботи, побудувано містечко для будівельників та асфальтобетонний вузол. Також придбані металеві конструкції для подальшого монтажу. На сьогодні на головному запорізькому довгобуді розпочато масштабні роботи. Будівництво мостових переходів триває вже 16 років та нарешті зрушило з мертвої точки, тут активно розпочато основні роботи. Сьогодні на будівництві працює близько 200 чоловік і 30 одиниць важкої техніки. Планується, що вже у серпні на будівництві буде задіяно близько 300 працівників, роботи будуть проводитись цілодобово. Перед генпідрядником поставлена задача добудувати в цьому році міст через Старий Дніпро, який з'єднає Хортицький район і острів Хортицю. Цього року планується запустити рух транспорту на по верховій частині мостів. Цього року на будівництво мостів передбачено фінансування 3,7 млрд грн. - Запорізькі мости - один з найважливіших інфраструктурних об’єктів нашої країни, який входить до переліку Національної програми «Велике будівництво». Ми бачимо, що мости будуються і будуть добудовані. Виникає низка певних проблем, які оперативно вирішуються, будівництво не зупиняється. У Запорізькій області будуються не лише мости. Триває ремонт та реконструкція місцевих доріг, шкіл, дитячих садків, амбулаторій, спортивних майданчиків. Ми працюємо єдиною командою. Народні депутати лобіюють будівництво в області. В регіоні триває масштабне будівництво, за останні три десятка років в країні не було такого масштабного будівництва чи реконструкції, - наголосив голова облдержадміністрації Віталій Боговін. Представники турецької компанії Onur Taahhut Tasimacilik Insaat розповіли, що першочергове завдання мостобудівників у поточному році - реалізувати перший етап будівництва першої черги. Він включає забезпечення проїзду з Правобережної частини міста через р. Дніпро та о. Хортиця по трьом полосам руху мостовими переходами з виїздом на Прибережну магістраль та вул. Тюленіна. Згідно договору термін завершення робіт- 2024 р. Але за умов стабільного фінансування, яке є наразі, пiдрядник пообіцяв завершити будівництво Запорізьких мостів за 2 роки. Нагадаємо, роботи з відновлення будівництва Запорізьких мостів було розпочато у квітні 2020р. Довідково. Запорізький міст — це магістраль безперервного руху довжиною понад 9 км, яка складається з шести транспортних розв’язок, у складі яких 27 штучних споруд, в тому числі два 2 позакласні мости з окремими спорудами під кожний напрямок руху. Будівництво та подальша експлуатація автотранспортної магістралі через р. Дніпро у м. Запоріжжя дозволить поліпшити транспортне сполучення через р. Дніпро у Запорізькому регіоні, розв’язати існуючі критичні транспортно-соціальні проблеми міста Запоріжжя шляхом створення стабільних і безпечних транспортних зв’язків безперервного руху між право- і лівобережними частинами міста через острів Хортиця. Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю