Під час карантину Укрпошта частково змінює умови доставлення, вручення та безкоштовно зберігатиме у відділеннях реєстровані поштові відправлення.
За інформацією Міністерства інфраструктури України, в умовах карантину Укрпошта має забезпечити стабільну і, насамперед, безпечну роботу працівників. Тому, наразі, частково змінює умови доставлення, вручення та зберігання реєстрованих поштових відправлень. Це дасть змогу обмежити контакти клієнтів з працівниками відділень і максимально убезпечити усіх від можливості зараження вірусною інфекцією.
Тому до 3 квітня (включно) Укрпошта частково змінює умови доставлення, вручення та зберігання реєстрованих поштових відправлень «Укрпошта Експрес», «Укрпошта Стандарт» та «Укрпошта SmartBox».
Зокрема, відтепер:
- рекомендовані поштові відправлення (крім листів з позначкою «Судова повістка») необхідно вкладати до поштових та абонентських скриньок адресатів. У аркуші форми 8 обов’язково зазначити дату та написати «Вкладено у поштову скриньку». Якщо абонентська скринька адресата несправна, варто поінформувати адресатів про надходження рекомендованих листів повідомленнями або через мережу інтернет, або через засоби зв’язку – домашні чи мобільні телефони;
- рекомендовані листи з позначкою «Судова повістка» доставляти відповідно до вимог правил надання послуг поштового зв’язку.
До закінчення карантину в усіх об’єктах поштового зв’язку плата за зберігання реєстрованих поштових відправлень, зокрема «Укрпошта Експрес», «Укрпошта Стандарт» та «Укрпошта SmartBox» не стягується. Також безкоштовним буде зберігання вхідних (імпортних) відправлень з-за кордону.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю