На засіданні Уряду здійснено ще один крок до запровадження в Україні електронних лікарняних, а саме прийнято рішення, яке передбачає автоматизацію процесів, та дає можливість відслідкувати весь процес оформлення лікарняного. Про це повідомили у Міністерстві соціальної політики.
Прийняттям відповідного рішення Уряд фактично знищить корупційні та шахрайські схеми, через які лікарняний можна було купити. Як зазначили у Міністерстві, вже з квітня кожен лікар, який видає лікарняний повинен буде підписати документ своїм цифровим підписом в електронній системі. Тобто паперові бланки з часом відійдуть у минуле. Далі інформація через реєстр в Пенсійному фонді (ПФУ) буде автоматично передана у Фонд соціального страхування (ФСС) – в установі одразу знатимуть, що людина захворіла і повинна отримати компенсацію – оскільки є платником єдиного соціального внеску, а також передаватиметься роботодавцю, який через кабінет страхувальника на веб-порталі ПФУ побачить, що його працівник оформив тимчасову непрацездатність.
Ідентифікація лікарів у веб-сервісі проводитиметься на підставі переданих МОЗ до ПФУ відомостей про заклади охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які мають ліцензію на провадження медичної практики. У свою чергу інформація у МОЗ накопичуватиметься на підставі даних Національної служби охорони здоров’я про укладені договори із закладами охорони здоров’я.
Дана ініціатива стала можливою завдяки спільним зусиллям Мінсоцполітики, МОЗ, Секретаріату КМУ, ПФУ, ФСС та підтримці народних депутатів. Протокол обміну даними уже погоджений усіма сторонами і всі чекають на старт електронного лікарняного в квітні.
За матеріалами Урядового порталу