З першим етапом реалізації стратегії ознайомили присутніх представники спілки підприємців «ПОРАДА». На їх погляд, перше, що треба зробити - професійно інформувати жителів про товари, що виробляються у регіоні. Для поширення обізнаності покупців будуть використовувати телепередачі, рекламні щити, буклети та веб-сайті, на якому користувач зможе залишити своє враження від товарів під знаком «Купуй запорізьке».
Акція «Купуй запорізьке» все більше набирає популярності серед підприємців. До неї вже долучилися ТОВ «АЙС Запоріжжя», ТОВ «Крем Розет», ТД «Славія», ТМ «Хортичанка», ТОВ «Урожай», ТОВ «Запорізький завод напівфабрикатів», Виробничо-тваринний комплекс ВАТ «Запоріжсталь», ТОВ «Рома».
Організатори акції виставляють до товаровиробників лише кілька вимог: відповідність ціни та якості товару, а також юридичне місцезнаходження виробника на території області, що є запорукою сплати податків до обласного бюджету.
- Обласна державна адміністрація надає важливе значення цій програмі. Для того, щоб наша стратегія була життєздатною та ефективною, ми повинні постійно відчувати зворотній зв'язок з місцевими товаровиробниками. Тільки так ми зможемо разом подолати ті труднощі, які стоять на перешкоді малому та середньому бізнесу, - зазначила заступник начальника головного управління економіки ОДА Світлана Кругляк.
Управління у справах преси та інформації