Заступник голови облдержадміністрації Олександр Сін, відкриваючи зустріч з представниками бізнесу та владних структур, що опікуються проблемами місцевих товаровиробників, зазначив: "Концепція маркетингової стратегії підтримки запорізьких товарів розроблена в рамках Стратегії регіонального розвитку Запорізької області до 2015 року. В умовах поглиблення економічної кризи одним з шляхів її вирішення має стати розвиток внутрішнього ринку. Обласна державна адміністрація підтримає будь-які ініціативи запорізьких підприємців, спрямованих на подолання негативних наслідків в економіці краю".
Сьогодні за даними різних маркетингових служб у магазинах нашого регіону асортимент місцевої продукції становить менше одного відсотка. Та й покупці, крім олії «Славія», горілки «Хортиця» та молочних продуктів «Моліс» нічого більше назвати не можуть.
Своє бачення вирішення цієї проблеми висловили Вікторія Чикалова – менеджер творчої групи «Майстер», Ірина Лех – голова правління спілки підприємців «Порада», Олексій Пучков – директор спільного українсько-іспанського ТОВ «Урожай».
Учасники зібрання запропонували розробити спільний знак для всієї запорізької продукції і закликали бізнесові структури, засоби масової інформації, всіх запоріжців об’єднатись навколо ідеї підтримки місцевих товаровиробників.
Управління у справах преси та інформації