У центрі «Вікно в Америку» Запорізької обласної універсальної наукової бібліотеки відбувся круглий стіл «Е-сервіси: результати дослідження потреб громадян» за участю представників громадських організацій.
Круглий стіл став заключним етапом проєкту «Дослідження потреб мешканців м. Запоріжжя та Запорізької області задля вдосконалення послуг, що надаються громадянам бібліотеками, з метою розвитку електронної демократії та електронної комерції», що реалізується за підтримки Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації. Проєкт фінансується в рамках Програми сприяння розвитку громадянського суспільства у Запорізькій області на 2017-2020 роки.
Дослідження методом сфокусованих групових інтерв’ю було проведено соціологами в м. Запоріжжя та області (м. Бердянськ, м. Токмак, м. Василівка, с. Розумовка). Про його результати розповіли доцент кафедри соціології факультету соціології та управління ЗНУ Ігор Кудінов та представники громадської організації «Запорізька бібліотечна асоціація».
Так, з електронними сервісами респонденти найбільше асоціюють Е-банкінг (32%), інтернет-магазини (17,35%) та соціальні мережі (7,31%). Серед опитаних громадян 25% використовували державні онлайн-сервіси. Зокрема, респонденти згадували Укрзалізницю та Пенсійний фонд України.
Серед переваг були відзначені швидкість (23,17%), зручність (20,73%), економія часу (15,85%). Головним недоліком Е-сервісів визначили недостатній захист персональних даних (18,54%).
Довідково.
Більш детальний звіт ГО «Запорізька бібліотечна асоціація» надасть бібліотекам області та опублікує на сайті Запорізької обласної універсальної наукової бібліотеки. Додаткова інформація - на сторінці Регіонального консультаційно-тренінгового центру або за адресою електронної пошти rctc.zounb@gmail.com.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю