З початку року до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області надійшло 914 письмових звернень від громадян. Цей показник на 14 % більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Аналіз статистики свідчить, що найчастіше у звітному періоді порушувалися питання у сфері захисту прав споживачів під час придбання, замовлення або використання товарів (крім харчових продуктів), робіт чи послуг. Таких звернень надійшло 523, що становить 57 % від загальної кількості.
Найбільш актуальними у цій сфері є питання щодо виготовлення та встановлення металопластикових виробів (вікон, балконів, дверей), меблів, придбання неякісних товарів (побутової та електронної техніки, одягу, взуття тощо), житлово-комунальних послуг та послуг пошти.
На другому місці за актуальністю є звернення у сфері безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини. Їх надійшло 176 (19%). Найбільше громадяни скаржилися на недотримання вимог обігу продукції (м'яса, кондитерських виробів, молочних продуктів тощо). Кількість цих питань значно зростала у літній період та становила понад 22 % від загальної кількості.
Третє місце посідають питання стосовно порушень у сфері санітарного законодавства та епідемічного благополуччя населення. Таких звернень надійшло у поточному році 145 (майже 16%).
Крім цього, 70 заявників звернулися з приводу дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін, карантину та захисту рослин тощо.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю